וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכים לרוץ, שם במינסוטה

18.12.2007 / 7:59

עוד משחק מצוין של אדריאן פיטרסון הקנה לוייקינגס ניצחון 13:20, ושיפר את סיכויי הפלייאוף שלהם. ג'רמי שוקי סיים, כנראה, את העונה

מינסוטה (6:8) - שיקגו (9:5) 13:20

6:3 היה המאזן לפני חודש וחצי, 6:8 הוא המאזן כעת. חמישה ניצחונות רצופים של הוייקינגס הזניקו אותם לעמדת איום ממשית ומוחשית על הפלייאוף, לאחר שטאצ'דאון של אדריאן פיטרסון (השני שלו במשחק, אחרי שהצליח להקפיא את בריאן אורלכר, לשנות כיוון ולעבוד עליו בדרך לכניסה לאנדזון) הכריע את המפגש 11 דקות לסיום. פיטרסון, שסגר משחק חלש מאוד בסן פרנסיסקו בשבוע שעבר, סיים את המשחק עם 78 יארדים בריצה ושני טאצ'דאונים.

את כל זה עשו הויקינגים למרות משחק חלש של טרוואריס ג'קסון, שמצא שלוש פעמים ידיים דוביות במקום את שחקניו. הברס המאכזבים, שטעמו טעמו של סופרבול בעונה שעברה, התחסלו סופית ואת הפלייאוף הנוכחי יראו בכל מקרה מהבית. קייל אורטון היה הקוורטרבק שפתח בשיקגו, וסיים עם 184 יארד ואיבוד.

בשורה לא טובה לניו יורק ג'איינטס. הטייט אנד ג'רמי שוקי סיים, כפי הנראה, את העונה. שוקי שבר את רגלו השמאלית בהפסד 22:10 לוושינגטון, ולא יהיה מוכן גם למשחק בינואר. "הוא אחד המנהיגים שלנו", אמר הקוורטרבק איליי מאנינג, ששוקי היה אחת המטרות האמינות שלו. הג'איינטס סובלים מפציעות רבות העונה, כשגם התופס פלקסיקו בורס אינו כשיר באופן מלא מזה מספר שבועות, מה שמאט מאוד את התקפת הענקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully