וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש ענקים בגמר הגביע: הראל לוי נגד אנדי רם

17.12.2007 / 23:37

דודי סלע ישתף פעולה עם רם באם יהיה צורך במשחק זוגות כדי להכריע את גורל הגביע. שחר פאר נכנסת למעגל המשחקים באליפות ישראל

היום (שני) הסתיים יום משחקים נוסף באליפות ישראל 2007. במוקד המשחקים פגש הראל לוי, המדורג ראשון, את טל ארוס, שעלה מהמוקדמות. ארוס הפגין טניס מצוין במערכה הראשונה, כאשר השניים מגיעים למצב של 4:4. בסופו של דבר, הניסיון של לוי בא לידי ביטוי כאשר הכריע את המערכה הראשונה עם 4:6. במערכה השנייה העניינים הלך ללוי קצת יותר קל והוא ניצח 2:6.

ברבע הגמר יפגוש לוי את גל חקאק, שניצח בסיבוב השני את רועי שר, שנכנס לתחרות כ"מפסיד בר מזל", אחרי 0:6,1:6. עולה נוסף לרבע הגמר הוא אלמוג משיח, שניצח היום את קוסטה בלנק 2:6,4:6. יתר משחקי הסיבוב הראשון בגברים: ג'ניה גמזוב- דניאל טינטריוב- 3:6,5:7. נועם יצחקי- אופיר גינת- 1:6,4:6.

אצל הנשים, ציפי אובזילר נמצאת ברבע הגמר אחרי שניצחה את ויקי צייטלין 2:6,3:6. גם חברתה של אובזילר לנבחרת, יוליה גלושקו, הגיעה לרבע הגמר לאחר שלא שמטה אף משחקון מול עמית ברקוביץ וניצחה 0:6, 0:6. מחר תיכנס לתחרות המדורגת מספר 1 ו-17 בעולם, שחר פאר, שתפגוש את ג'סיקה כהן.

בבוקר יפגוש אמיר וינטרוב, המדורג שלישי, את עידן רוזנברג, שמצוי בכושר מצוין. דקל ולצר, מהמקום הרביעי, יפגוש את ליאור גירשביץ. עוד מחר, כחלק מפסטיבל אליפות ישראל, יתקיימו משחקי גמר גביע המדינה, לנשים ולגברים. בגברים, בשעה 15:00 לערך, תפגוש קבוצת אס"א תל אביב, יחד עם הראל לוי, סער סטיל וישי חדש, את הפועל רמת אליהו ראשון לציון, המחוזקת באנדי רם ודודי סלע.

היום התברר סופית שסלע, המדורג 64 בעולם, ישחק רק אם ההכרעה בגמר גביע המדינה תיגרר למשחק זוגות, אז הוא ישתף פעולה עם אנדי רם. רם, לעומת זאת, ישחק גם במשחק היחידים מול הראל לוי. במשחק היחידים הנוסף ישחקו ככל הנראה קוסטה בלנק מרמת אליהו ראשל"צ מול ישי חדש מאס"א תל אביב.

לפני משחקי הגברים, תתקיים הצגת הנשים בגמר גביע המדינה, בה קבוצת גבעת אלה/חיפה, עם חלי ברגיל ויעל גליצנשטיין, תשחק מול אס"א ת"א, עם קרן שלמה ויוליה גלושקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully