וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתיחה הגדולה של ג'ובאני

17.12.2007 / 22:21

דקל קינן "שילם" את הקנס שהטיל על עצמו בארוחה. הקרואטי ניצל את האירוע לבדיחה על חשבון הבלם. משומר נפצע וייעדר מול סכנין

מכבי חיפה יצאה הערב לארוחת גיבוש במסעדת "פאפגאיו", שבבעלות שחקן הקבוצה, אלון חרזי. כזכור, מדובר בארוחה שהיא למעשה הקנס שהטיל על עצמו דקל קינן, בעקבות הרחקתו מהמשחק מול בני סכנין בשבוע שעבר.

האווירה בין שחקני מכבי חיפה הייתה טובה ובמהלך הערב אפילו "סידר" הקשר ג'ובאני רוסו מתיחה שכמעט עלתה ביוקר לדקל קינן. רוסו שאל את חרזי האם קינן הוא זה שמשלם עבור הארוחה. חרזי הנהן לחיוב ורוסו השיב: "תביא לי את בקבוק היין הכי יקר". חרזי חזר עם בקבוק שעלותו 700 שקלים. רוסו שם לב שקינן לא ממש מאוהב ברעיון ואמר לחרזי: "זה נראה לי בקבוק מצוין, תביא עוד חמישה כאלה".

חרזי שיתף פעולה בעוד קינן מחליף צבעים כזיקית וכך גם כרטיס האשראי שלו. בשלב הזה רוסו החליט לרחם, ירד מהרעיון היקר והדופק של הבלם חזר לסדרו. בהמשך הערב, חגגו השחקנים יום הולדת לניר דוידוביץ'. לאחר מכן, קינן ביקש לומר כמה מילים לשחקנים: "אני מקווה שנצא לפגרה עם חיוך אחרי הערב הזה ובפעם הבאה שנתראה בנסיבות יותר חיוביות". נו, לפחות את בקבוקי היין של רוסו הוא חסך.

אייל משומר נטש את האימון היום וככל הנראה לא ישחק בגמר גביע הטוטו שיתקיים ביום רביעי מול בני סכנין ואלון חרזי צפוי להחליפו בהרכב. שלומי ארבייטמן, רוני גפני ואלירן דנין פצועים וייעדרו מהמשחק. בכל מקרה, פיטר מסיללה היה אמור לפתוח בעמדת המגן השמאלי. למחרת המשחק, ימריא ניר דוידוביץ' לאיטליה על מנת לקבל את הטיפול הרפואי לו היה זקוק. כזכור, השוער דחה את הטיפול הקודם שהיה אמור להיערך לאחר המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully