וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: עוד ניצחון לרמלה על בנות השרון

17.12.2007 / 20:57

רבע גמר גביע המדינה: צפו בניצחון שחקניותיו של אלי רבי על מוליכת הטבלה 65:87. רמת השרון הסתדרה מול בני יהודה, רמת חן עם הפועל ת"א

עמי שומן

עריכה: יאיר דניאל

הערב נערך המשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר הגביע של כדורסל הנשים. במשחק המרכזי הערב אירחה אליצור רמלה, סגנית טבלת ליגת העל, את המוליכה המפתיעה, בנות השרון של שיקי פלח. השרוניות, שעשו רצף מדהים של סיבוב ראשון נהדר ללא הפסד והפסידה רק לאותה רמלה בשבוע שעבר, החלה את המשחק נכון והובילה במשך דקות ארוכות ברבע הראשון.

רמלה התעוררה ברבע השני ולמחצית ירדו שתי הקבוצות בתיקו 30:30. המשחק נשמר צמוד עד לתחילת הריצה של הרמלאיות, עם לייני סלווין, טנג'לה סמית ושי דורון, שהעלו את קבוצתן בסיום הרבע השלישי ליתרון 46:64. מאז שאפו שחקניות בנות השרון להקטין את התוצאה לקראת הגומלין ביום חמישי, אך רמלה המשיכה לרוץ וסיימה את המשחק עם ניצחון גדול 65:87. רמלה אינה יציבה העונה, אך סביר להניח שתוצאה טובה זו תספיק כדי להגיע לחצי הגמר.

אלקטרה רמת השרון, גם היא רק עם הפסד אחד בליגה מתחילת העונה אירחה את בני יהודה ולא התקשתה להוביל בביטחה כמעט כל המשחק ולנצח 74:100. גם כאן, רמת השרון תשאף בסך הכל לשמור על התוצאה הטובה גם בגומלין ביום חמישי. מכבי רמת חן פגשה את בנות הפועל תל אביב האומללה ובמשחק קליל, בו הובילו הרמת חניות בהפרש דו ספרתי לאורך רוב המשחק, ניצחה מכבי רמת חן 63:92. מכבי אשדוד תחכה לעולות בחצי הגמר, לאחר שהעפילה אוטומטית לשלב המדובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully