וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימי ארנולד יחמיץ את דן בוס

שגיא ניר

17.12.2007 / 20:03

הפורוורד, הפצוע בברכו, ישאיר את הפועל ירושלים עם מרקוביץ' כבודד בקו הקדמי מול האורחים ההולנדים (20:55, ספורט 5 פלוס)

ג'יימי ארנולד, פורוורד הפועל ירושלים והשחקן המשמעותי ביותר שלה מפתיחת העונה, יחמיץ את משחק היול"ב קאפ של האדומים מחר (שלישי, 20:55, ספורט 5 פלוס) מול דן בוס ההולנדית. ארנולד, הסובל מפציעה בברכו שייתכן ותאלץ אותו לעבור ניתוח אורתוסקופיה, ישאיר את הקו הקדמי של דן שמיר למשחק כשהוא מתבסס על ארז מרקוביץ' בלבד.

"אנחנו לא במצב טבעי וההשלכות על הסגל ברורות", אמר מאמן ירושלים דן שמיר לאתר הרשמי של הקבוצה. "נצטרך לנצל את הכישרון והאופי שיש לנו כדי לעשות תוצאה טובה גם מחר וגם ביום ראשון הבא (בגביע מול בני השרון, ש.נ.)".

שמיר הוסיף: "אנחנו לא עסוקים בלהתרומם אחרי הפסדים או לעשות משהו ההפך אחרי ניצחונות. אנחנו מתייחסים לשחקנים כמקצוענים. למחר יש לנו ביג-מן אחד, ארז מרקוביץ', צורת המשחק קצת תשתנה, אבל כל אחד יעשה את הכי טוב שהוא יכול".

גיא פניני הוסיף: "במצבים כאלה הכי חשוב להישאר יחד. זה הזמן לאסוף את כולם ולהראות כמו קבוצה. ברור שהקהל הוא אקסטרה ומחר זה משחק בית ואני רוצה שהקהל ימשיך לדחוף אותנו". על חסרונו של ארנולד אמר פניני: "אפשר לתת תירוצים מפה עד מחר, אבל אנחנו צריכים לצאת ולנצח את המשחק".

טימי באוורס, השחקן המוביל של ירושלים ביחד עם ארנולד, התייחס להיעדרות הפורוורד: "המשחקים שלנו תמיד קשים ובלי ג'יימי יהיה עוד יותר קשה, אבל אנחנו קבוצה מספיק טובה בכדי לצאת, לשחק חזק ולנצח".

דן בוס, קבוצתו של רועי ברקוביץ', ניצחה את ירושלים 94:101 במשחק הראשון, וניצחון מחר ישווה את מאזנה לזה של האדומים. כזכור, בשל שיטת ההעפלה המשתנה ביול"ב קאפ החדש, רק שלוש הראשונות מכל בית, כמו גם חמש הטובות ביותר מהמקום הרביעי תעלנה לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully