וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפטר מנכ"ל הפועל רמת גן

אייל בן יעקב

17.12.2007 / 19:14

"בעקבות סיבות אישיות", הודיע ירון בר לב להנהלה, אך מה שהוביל לעזיבתו הוא כנראה הסכסוך בינו לבין מאמן הקבוצה, יובל נעים

היום (שני) הגיש מנכ"ל הפועל רמת גן, ירון בר לב, את התפטרותו מהמועדון. "לאחר שמונה חודשים אינטנסיביים כמנהל שיווק וכמנכ"ל, ביקשתי להשתחרר מתפקידי בגלל סיבות אישיות, והתחייבויות קודמות לעסקים בהם אני שותף. אמשיך לנהל את אתר המכתש, ולסייע בהתנדבות להפועל ר"ג מכל הלב, ואולי אחזור לתפקיד רשמי בעתיד", הודיע בר לב.

התפטרותו של המנכ"ל הגיעה בעקבות היחסים הרעים ששררו בינו לבין המאמן יובל נעים. המאמן, שלא אהב את אופיו השאפתני של המנכ"ל, החליט כי הוא יעשה את הכל בכדי להביא לעזיבתו, ולבסוף כאמור הצליח בכך. בר-לב, שראה כי לא יוכל לנהל את המערכת כראות עיניו, וסירב להתנהג כבובה, נכנע ללחצי המאמן, והגיש את התפטרותו ליו"ר ירון קוריס, שניסה לשכנעו לבטלה, אך ללא הועיל.

בר לב היה מעורב לאחרונה בכמה פרשיות ואירועים שעלו לכותרות. המפורסמת שבהן הייתה התקרית בה הטיח בו גדי כרמלי, עוזר המאמן לשעבר של הפועל ר"ג, דברים קשים מאוד, לאחר שהראשון הודיע לו על פיטוריו. בפרשה נוספת החליט בר-לב, מנהל אתר האוהדים של הפועל ר"ג, לסגור את פורום האוהדים ,וזאת בזמן כהונתו כמנכ"ל הקבוצה. ההחלטה התקבלה לאחר שפורסמו בפורום הודעות בעלות תוכן חמור, שפגעו, לטענת המנכ"ל, בקבוצה.

לצד הפרשיות הללו, בר לב הוא הוגה מיזם הכיסאות במכתש, שבו הודבקו תגיות שם לרוב הכיסאות באצטדיון, חלקם עם שמות של חללי מלחמה, שחקני עבר גדולים, וסתם אוהדים שרצו להרגיש ביציע כמו בבית הכנסת. כמו כן, תיזקף לזכותו של בר לב עלייה גבוהה במכירות המנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully