וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לגרנט: טרי ייעדר כחודשיים

17.12.2007 / 18:08

בלם וקפטן צ'לסי סובל משבר בכף רגלו אחרי שנפגע מתיקול חריף של אבואה. חבר קרוב לשחקן: "הרופאים הופתעו מהפגיעה היוצאת דופן"

מכה קשה לצ'לסי, קבוצתו של אברהם גרנט. הבלם, הקפטן והמנהיג, ג'ון טרי, ייעדר מהמגרשים למשך כחודשיים עקב שבר באחת מעצמות כף הרגל.

טרי, בלם נבחרת אנגליה, נפצע אמש (ראשון) בשלהי המחצית הראשונה מתיקול חריף של קשר ארסנל, עמנואל אבואה, שיצא בזול עם כרטיס צהוב. טרי צלע, ניסה להמשיך לשחק עוד מספר דקות, אבל הוחלף על ידי טל בן חיים. תחילה שיערו בצ'לסי כי לא מדובר בפגיעה כה קשה, אבל היום התבררה חומרת הפציעה.

מלבד המשחקים שיחמיץ במדי הכחולים, הרי שגם מנג'ר נבחרת אנגליה הטרי, פאביו קאפלו, לא יזכה לראות אותו בפעולה במשחקו הראשון כמנג'ר, למרות העובדה כי קאפלו יצא לאחרונה נגד טרי. בבדיקת רנטגן התגלה הממצא שהדיר שינה מעיניו של גרנט. חבר קרוב של טרי אמר: "הרופאים היו מופתעים מכיוון שפציעה כזו היא מאוד יוצאת דופן. החדשות הרעות הן שלוקח זמן רב להחלים משבר באיזור זה".

יצוין כי גם הבלם הפורטוגלי ריקרדו קרבאליו פצוע. במהלך העונה אלכס הברזילאי וגם טל בן חיים החליפו אותו ושיחקו לצידו של טרי, מעוז ההגנה. כעת יצטרך גרנט להסתמך על צמד המחליפים במשחקים הקרובים, אלא אם כן יביא בלם במהלך חלון ההעברות בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully