וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויצ'יץ' יחזור לאימונים בעוד שבועיים

17.12.2007 / 19:38

סנטר מכבי ת"א עבר בדיקת MRI, ממנה עלה כי הקרע ברצועות הברך התאחה. בורשטיין ייבדק בסופ"ש. בלות'נטאל ענה לשאלות האוהדים

ניקולה וויצ'יץ', סנטר מכבי תל אביב, עבר אתמול (ראשון) בדיקת MRI בברכו הפגועה, ממנה עלה כי הקרע הפנימי ברצועות הברך התאחה. וויצ'יץ' יחל בימים הקרובים באימונים אישיים, ובעוד שבועיים ישוב להתאמן עם הקבוצה.

פצוע אחר, טל בורשטיין, צפוי לעבור בדיקות נוספות בעקביו בסוף השבוע הקרוב, כדי לאפשר לצוות הרפואי לעמוד על קצב החלמתו. בקבוצה הביעו שביעות רצון רבה מהניצחון 82:102 באשקלון. הבוקר ערכו השחקנים אימון כושר ומחר יחלו בהכנות לקראת משחק היורוליג החשוב מול ריטאס וילנה, ביום חמישי בהיכל. היום קיבלה מכבי תל אביב הודעה כי המשחק הדחוי מהמחזור השלישי מול עירוני רמת גן ייערך ב-31/12, בשעה 19:45.

"מכבי צריכה לשמור על עודד"

דיוויד בלות'נטאל התארח אחר הצהריים (שני) בפורום אתר האוהדים "מכבי פאנס" וענה על שאלות הגולשים. הישראלי-אמריקאי נשאל באשר למגוון רחב של נושאים, ואמר בין היתר כי "אני מרגיש בנוח לשחק בעמדות מספר 3 ו-4. אני מוכן לשחק בכל עמדה שהמאמן יבקש ממני ובמיוחד עכשיו, כשבורשטיין ו-וויצ'יץ' פצועים, אני חייב לשחק חלק מרכזי וחשוב יותר בקבוצה. הדברים שאני צריך לעבוד עליהם יותר הם הכדרור שלי, הריבאונד ועבודת הרגליים בהגנה.

"קטש? אני חושב שהדבר החשוב ביותר לגביו הוא שעודד מבין את השחקנים, בגלל שהוא פרש ממשחק לא מזמן", הוסיף המתאזרח. "כמאמן הוא מאפשר לנו כשחקנים לקחת אחריות על המעשים שלנו בפרקט והוא מצפה מאיתנו להישאר בוגרים ולהתמקד בעבודה שלנו. עודד הוא המאמן הראשון שנתן לי לשחק כסמול-פורוורד ואני מאוד מעריך את זה, כי אני רואה את עצמי משחק יותר בעמדה הזו בעתיד. אני חושב שמכבי צריכה לשמור על עודד עוד כמה שנים, לתת לו להתפתח כמאמן ולתת לקבוצה להתפתח סביבו. עקביות בכדורסל מאוד חשובה, יותר מדי שינויים זה פחות טוב".

גם על וונטיגו קאמינגס ו-וויל ביינום, חבריו לקו האחורי, היה לבלות'נטאל מה לומר. "אני אוהב את וונטיגו, הוא גר מעלי ולפעמים אנחנו נוסעים לאימונים יחד. הוא בחור נהדר, מנהיג גדול ומאוד מתאים למכבי, לדעתי. בכל הנוגע למשחק שלו עם וויל, אני חושב שהם בהחלט יכולים לשחק ביחד. הם יוצרים קו אחורי מאוד התקפי ויצירתי כשהם יחד במגרש. כשחקן, אני מאוד אוהב להיות איתם על הפרקט".

"אני מחשיב את עצמי כיהודי, אבל לא גדלתי בצורה דתית מידי", השיב הפורוורד לשאלה באשר למקורותיו. "כילד שיחקתי המון כדורסל וההורים שלי לא רצו לכפות עלי לוותר על משחק או אימון כדי לחגוג חגים, כי הם ידעו מה זה כדורסל בשבילי. אגדל את ילדי כיהודים. אני מרגיש מאוד מחובר לישראל, בגלל שאני יהודי. כבר כשהגעתי לכאן הרגשתי חיבור גדול למדינה. נבחרת? תלוי איך העונה הזו תסתיים ואיך הגוף שלי ירגיש בסוף העונה".

עדכון ראשון: 17.12.07, 16:26
עדכון אחרון: 17.12.07, 19:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully