וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן ולוזון עבדו על לוח השנה

17.12.2007 / 18:10

לקראת קביעת סדר המשחקים למוקדמות המונדיאל, קבעו המאמן ויו"ר ההתאחדות תאריכים לפתיחת העונה הבאה. תוקם רשות לטיפול באלימות

הערב (שני) נערכה ישיבת מזכירות ההתאחדות, בה הועלה נושא סידור המשחקים לעונה הבאה, כשבתווך משחקי מוקדמות מונדיאל 2010. דרור קשטן ואבי לוזון דנו במועדי פתיחת העונה הבאה של ליגת העל. הוחלט כי ב-2/08/08 יתקיים מחזור ראשון של גביע הטוטו וב-30/08/08 יתקיים מחזור הליגה הראשון. ביום ה-15 של אותו חודש תצא הנבחרת למחנה אימונים בחו"ל וב-20 יתקיים משחק אימון מול נבחרת זרה שתיקבע בהמשך.

משם עברו הנוכחים לאחד הנושאים החמים בשבועות האחרונים בכדורגל הישראלי. במזכירות החליטו לגבש שיתוף פעולה עם ערוץ הספורט לגבי קמפיין למלחמה באלימות. "לקריאות מוות לערבים כבר התרגלנו, אבל כשמכניסים את הצד הדתי, זהו משחק באש. קשה לי לחזור על המשפטים הקשים שצעקו אוהדי בית"ר. הם שכחו שכל הנביאים הם של היהודים, הנוצרים והמוסלמים. לא מעט חברי כנסת מנסים לתפוס טרמפ על הנושא הזה, את חלקם אני מצליח לעצור. אני מבקש מחברי המזכירות ומיושב הראש לשים קץ לעניין הזה".

אבי לוזון סירב להתייחס לנושא, מכיוון שבית"ר ירושלים עומדת בפני עמידה לדין, אבל ציין כי הינו משתתף בכאבו של גנאים וסכנין. "אותם אנשים בלתי מחונכים קיללו גם במשחקים שלנו, גם את אבי לוזון, וגם את הנביא, וקוראים קריאות גזעניות. כל התייחסות אליהם יוצרת את ההיפך ממה שאנחנו רוצים". ממלא מקום היושב ראש, שטרן חלובה, הציע כי גם ראשי קבוצות ימתנו את התבטאויותיהם כלפי שופטים, כדי לנסות וליצור אווירה אחרת.

ההתאחדות, הוועד האולימפי, מנהלת ליגת הכדורסל ואיגוד הכדורסל החליטו אף להקים רשות לטיפול באלימות. הטוטו יתקצב חלק מהפעילות, ושאר התיקצוב יגיע מאיגודי הספורט. בין המועמדים לכהן כיושב ראש הרשות הוא חבר הנהלת איגוד השופטים, ניצב בדימוס דוד צור, כשתחתיו ימונה מנכ"ל.

בשלב מסוים ביקש חזי מגן את רשות הדיבור והעלה את נושא שופטי ליגת העל. "מותר לטעות, אבל לא מקובל ששופטים לא לוקחים החלטות בגלל שהם מפחדים וחסרי אומץ לב ציבורי", טען מגן והציע לבצע חילופי שופטים עם מדינות זרות. סלמן בן ציון, יושב ראש איגוד השופטים, דחה את ההצעה: "זה יפגע בביטחון העצמי של השופטים ולא ייתן לנו שופטים טובים יותר. השופטים באים להצליח ולא במטרה לטעות". אבי לוזון סיכם ואמר כי מזכירות ההתאחדות מגבה ותומכת באיגוד השופטים, בשופטים עצמם ונותנת בהם אמון מלא.

עוד נקבע בדיון המזכירות כי איחור של קבוצה בעלייה למגרש יגרור עונש כספי אוטומטי ללא הופעה בבית דין המשמעתי. איחור ראשון יגרור קנס של 3,000 שקלים, אחר כך הקנס יוכפל.

במזכירות ציינו את הגעתו לארץ של טומי ווילסון, ראש האקדמיה לפיתוח נוער בגלזגו ריינג'רס ומאמן נבחרת עד גיל 19 של סקוטלנד, שהעביר במהלך השבוע שעבר שתי השתלמויות מאמנים ל-500 מאמנים ישראלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully