וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן לשחקנים: "אנחנו משתפרים ממשחק למשחק"

רגב גולדמן

17.12.2007 / 17:45

למרות שהפסיד פעמיים באותה תוצאה, 1:0, מאמן הפועל ת"א רואה שיפור. אבוקסיס לדין משמעתי, באדיר, כנראה, לא יהיה כשיר לאלבורג

הפועל תל אביב חזרה אחר הצהריים (שני) להתאמן לאחר משחק ההפסד אמש לבית"ר ירושלים בטדי. מחר תערוך הקבוצה אימון מסכם לקראת המשחק האחרון במסגרת שלב הבתים גביע אופ"א מול אלבורג השבדית בבלומפילד (שידור ישיר בערוץ 5). עד כה נמכרו כ-1,500 כרטיסים בלבד.

גוטמן ערך אסיפת קבוצה קצרה לפני תחילת האימון ואמר לשחקנים: "אני מאמין בכם מאוד. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק וחשוב לי שתצברו ביטחון לקראת ההמשך. כולם עשו הגנה בטדי וצריך גם לעשות התקפה. המגמה שלנו היא חיובית וזה הכי חשוב".

דני בונדר הוזמן לשיחה עם אלי גוטמן, במהלכה שוחח המאמן עם המגן ואמר לו: "חשוב לי שתשחק עם ביטחון ושלא תחשוש לעלות למעלה. יש מצבים שאתה צריך לקחת אחריות כי התפקיד שלך מחייב".

וואליד באדיר, קפטן הקבוצה, עדין לא חזר לאימונים מלאים, ובצוות הרפואי של המועדון מעריכים כי הוא לא יהיה כשיר למשחק ביום רביעי. לעומתו, טל חן חזר לאימונים סדירים לאחר שבשבוע שעבר נעדר בשל פציעה. עידן סרור שוב לא התאמן עקב הציפורן החודרנית ברגלו, וכמוהו גם הקשר הברזילאי אבדי, שעדין פצוע.

יוסי אבוקסיס, שהורחק אמש במשחק לאחר שפלט מספר מילים לעברו של הקוון, יועמד לדין משמעתי, כך הודיעה היום ההתאחדות לכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully