וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון ניצחה 68:83 את נהריה

17.12.2007 / 22:15

אפילו הבית של נהריה, עין שרה, לא עזר לה מול קבוצה בכירה ממנה, בני השרון, 83:68. טפירו עם תצוגה גדולה. אפי: "זו הצהרת כוונות"

בני השרון ניצחה הערב (שני) 68:83 את עירוני נהריה במסגרת המחזור השמיני של ליגת העל בכדורסל, במשחק השלמה שהוציא את הליגה לפגרה ארוכה.

הקבוצה של אפי בירנבוים קטפה העונה שני ניצחונות על שתי הגדולות, מכבי תל אביב והפועל ירושלים, וידעה כי ניצחון חוץ בעין שרה נגד נהריה יעלה אותה למקום הראשון בליגת העל. במחצית הראשונה החבורה של אפי לא תיפקדה בצורה טובה, אבל מי אם לא מאיר טפירו היה האיש ששמר את האורחים במשחק עם תצוגה נהדרת שכללה 19 נקודות. בירושלים, שלא השיגה העונה אף ניצחון חוץ, יכולים להמשיך ולבכות את העזיבה של הגארד הנהדר. במחצית השנייה נדלקו חבריו של טפירו והחלו לייצר סלים פשוטים. ברבע הרביעי ריצה מהירה הביאה אותם ליתרון דו ספרתי. נהריה עוד ניסתה לחזור למשחק, אבל בסוף ירדה מנוצחת.

הסגולים של בית הלחמי, למרות שמראים יציבות באופן יחסי בעונה הנוכחית, ממשיכים לפשל מול הגדולות של הליגה ושלושת ההפסדים שלהם הגיעו מול הבכירות ממנה. נראה שבעין שרה עדיין אין את כמות האופי הנדרשת לקבוצה גדולה. אולי בפגרה הארוכה יצליחו בצפון לסדר קצת את הראש כי כדורסל יש שם.

מהלך המשחק

עירוני נהריה פתחה בחמישייה עם אוטיס היל, אדריאן פלדג'ר, מתן נאור, עידו קוז'יקרו ואבי סוכר. אפי בירנבוים העלה בחמישייה שלו את ניצן חנוכי, מאיר טפירו, קוקי בלצ'ר, אנדודי איבי ועוסמאן סיסה.

נהריה עלתה ראשונה ללוח עם שתי זריקות עונשין, האורחים החזירו עם ריצה של חמש. איבי במהלך של סל ועבירה עשה 4:8. נהריה עשתה ריצה של 0:12, בעזרת שתי שלשות של נאור, ועלתה ל-12:22. פסק זמן של בירנבוים עצר את הסחף. נהריה ניסתה לשמור על יתרון דו ספרתי עד סיום הרבע, אבל טפירו קבר שלשה מדאון טאון כדי לקבוע את תוצאת הרבע הראשון 20:29. המשחק המשיך להיות קצת מפוזר, אבל כל קבוצה הצליחה לעשות סלים מכל עבר ואחרי שלוש דקות ברבע השני הובילה נהריה 27:33. טפירו בעוד סל קיזז את היתרון לארבע. פלדג'ר במהלך יפהפה וקוז'יקרו קבעו 31:39. טפירו המשיך להחזיק את קבוצתו עם עוד סל, שהעלה את מאזנו ל-15 אחר כך הוסיף עוד ארבע כדי לצמצם ל-42:38. אוצוקוליץ' בשלשה וסוכר במתפרצת העלו לתשע הפרש ובסיום המחצית הראשונה 39:47.

בני השרון פתחה טוב את הרבע השלישי עם ריצה של 0:6. בית הלחמי לקח פסק זמן, אבל זה לא כל כך עזר. הקבוצה שלו המשיכה להשתולל ובני השרון עשתה מהפך ועלתה ל-54:56. אוצוקוליץ' השווה בהתקפת מעבר. המשחק המשיך להיות צמוד, טפירו קלע שתיים מהקו, סוכר צימצם עם אחת והרבע הסתיים ב-60:61 לבני השרון. ארבע נקודות רצופות של בני השרון בתחילת הרבע האחרון אילצו את בית הלחמי להזעיק פסק זמן. וויליאמס המטיר שלשה כדי לעלות את האורחים ל-60:69. שלשה של נאור וסל של היל צימקו את הפער לשש. אלא שמכאן ואילך בני השרון רצה, קלעה ושמרה על היתרון בדרך לניצחון החוץ המצוין 68:83.

לבני השרון: מאיר טפירו שיחק 37 דקות וקלע 31 נקודות, אנדודי איבי הוסיף 16, ג'ייסון וויליאמס עם 10, קוקי בלצ'ר 8, עוסמאן סיסה, ארז כץ וניצן חנוכי עם 5 נקודות כל אחד, ג'וליוס פייג תרם 3.

לעירוני נהריה: אוטיס היל ואדריאן פלדג'ר הובילו עם 12 נקודות כל אחד. מתן נאור וסאשה אוצוקוליץ' תרמו 11 נקודות כל אחד, עידו קוז'יקרו קלע 8, ברק פלג ואשנטה ג'ונסון עם 4 נקודות כל אחד וג'ון גילכריסט ואבי סוכר עם 3 נקודות כל אחד.

בית הלחמי: "הם שיחקו טוב יותר"

"לנצח בנהריה עם הקבוצה שיש להם זו הצהרת כוונות", אמר מאמן בני השרון, אפי בירנבוים. "לפני המשחק אמרו שההגנה שלנו היא טובה בליגה. קיבלנו בחצי הראשון 49 ובחצי השני 21, וזה מעל הכל משמח אותי. הקבוצה שלנו יודעת ממה היא חיה ואנחנו עושים את זה עד הסוף. יש פה חבר'ה שכל משחק נותנים את המקסימום, אנחנו עושים טעויות, אבל אנחנו יודעים לתקן אותן. אם אנחנו נגיע לרמת האגרסיביות של נהריה, אז נוכל לדבר על אליפות".

מאיר טפירו: "הגענו למגרש קשה והצלחנו לנצח פה ואני שמח על כך. הצלחנו לעצור אותם על 68 כשהיא קולעת בממוצע בבית 90 נקודות וזה הפלוס הגדול. אישית, מאוד רציתי לנצח את המשחק הזה כי היה חשוב לנו לנצח בחוץ".

מאמן עירוני נהריה, אריאל בית הלחמי, אמר: "הם שיחקו הגנה פשוט מצוינת, אחת הטובות שאני זוכר. הם שיחקו יותר טוב ומגיע להם קרדיט. כל ההבדל היה בהגנה, לא הצלחנו לעשות סל ובתחילת החצי הם עשו סלים קלים. ברבע האחרון הקצב היה שלהם, לנו היה קשה לעשות סלים והפסדנו. שמעתי על זה שאנחנו לא מצליחים לנצח את קבוצות הצמרת. אנחנו עדיין לא יכולים לדבר על צמרת. בליגה הזאת כולם יכולים לנצח את כולם, אנחנו עדיין לא בשליש השלישי של העונה. פגשנו היום קבוצה שמגיע לה כל הקרדיט. לא נעים להפסיד, בטח לא בבית ובטח לא בצורה ששיחקנו בה בחצי השני, אבל שוב, זה בסך הכל עוד משחק ליגה".

אוטיס היל: "לא שיחקנו חזק בהגנה ולא קלענו. אי אפשר לעשות טעויות משני צידי המגרש. היה לנו צ'אנס גדול לנצח, אבל הם נתנו מחצית שנייה ורבע שלישי ענק, אבל אנו חייבים לחזור ולהתעשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully