וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין מעוניינת בחמד ומליקסון

יצחק סולומון

17.12.2007 / 14:23

מאזן גנאים צפוי לפנות ליעקב שחר, אבל בקבוצה חוששים שרוני לוי יסרב לשחרר את השניים. קולות להארכת חוזהו של אלישע לוי

חלוץ מברזיל אמור להגיע למבחנים בבני סכנין ביום רביעי. אלא שבדיוק אז תצא הקבוצה לחופשה, מה שאומר שהמאמן אלישע לוי יוכל להתרשם ממנו רק בשבוע הבא. היום (שני) התאמן בקבוצה החלוץ מניגריה פיטר יבואה, שלא הרשים. המאמן אלישע לוי אמר: "אני מקווה מאוד שאחרי הפגרה יגיע חיזוק. אני מחפש עוד שלושה שחקנים, שני חלוצים ועוד קשר". סכנין לא תקיים מחנה אימונים כמו קבוצות רבות, לקראת חידוש משחקי ליגת העל.

המאמן אלישע לוי סיפר ש"לירון וילנר צפוי לעזוב. הוא בודק אפשרויות אחרות. לכל קבוצה טובה יש ארבעה חלוצים וכך צריך להיות גם בסכנין". בעקבות ההישגים הנאים של הקבוצה, יש הקוראים להתחיל במשא ומתן עם לוי, בנוגע לאימון הקבוצה בעונה הבאה, עונה שלישית ברציפות. לוי זוכה להערכה רבה על כך שהעלה את הקבוצה בליגת העל, עשה סיבוב ראשון מוצלח, והבונוס הוא עלייה לגמר גביע הטוטו. לוי: "אני לא מדבר על זה, כי זה ממש מוקדם. עכשיו אנחנו רוצים לעשות סיבוב טוב ולהצליח בגמר גביע הטוטו".

היושב ראש מאזן גנאים, מתכוון לפנות ליושב ראש מכבי חיפה, יעקב שחר, ולבקש ממנו לשחרר את תומר חמד ומאור מליקסון. גורמים בסכנין אמרו כי הם חוששים שהמאמן רוני לוי יטיל וטו על המהלך, בעקבות טראומת מאור בוזגלו, ששוחרר לסכנין והצליח בה בגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully