וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום ומלחמתו בשחרורים

אורי שלו

17.12.2007 / 12:57

מאמן בית"ר ירושלים המליץ להנהלה לא להכניס סעיפי שחרור לחוזי השחקנים. חוץ מזה הוא יצא מרוצה לפגרה בזכות אחוזי ההצלחה והפער בפיסגה

שרון בוקוב

צילום ועריכה: יותם רונן

בבית"ר ירושלים היו מרוצים מאוד מהניצחון אמש (ראשון) על הפועל תל אביב. גורמים רבים בקבוצה חששו משאננות ומתוצאה לא טובה שהייתה יכולה לסדר לקבוצה פגרה לא שקטה. בסופו של דבר בית"ר ניצחה, אמנם רק 0:1, אבל הניצחון סיפק את ראשיה. גיורא שפיגל אמר אחרי המשחק: "אהבתי את העובדה שהשחקנים הבינו שלא מדובר ביריבה רגילה ולא בקבוצה קלה. אנחנו יותר טובים והיינו צריכים לנצח בתוצאה גבוהה יותר. אם היינו מבקיעים את השני זה היה הולך יותר בקלות".

בית"ר יוצאת לפגרה עם 9 נקודות הפרש בראש הטבלה , אחרי שבעה משחקים ללא ספיגה, וללא ספיגת שער במחצית השנייה. מאזן השערים של הקבוצה הוא כצפוי הטוב בליגה. בית"ר גם לא הפסידה בליגה ומאמן הקבוצה, יצחק שום אמר: "יצאנו לפגרה עם 85% וממוצע של 2.5 שערים למשחק, פער 9 נקודות מהמקום השני ופער 10 ממכבי חיפה". בבית"ר ציינו אמש את הקהל בטדי שנתן דחיפה אדירה לקבוצה ונמנע ברוב המקרים מקריאות מיותרות וכמובן מהשלכת חזיזים ורימוני עשן.

לשום נמאס מסעיפי השחרור

בית"ר יוצאת לחופש החל מהיום ובסיומו היא תצא למחנה האימון המסורתי של באילת. חלון ההעברות המתקרב יעסיק את ראשי הקבוצה, שייאלצו כנראה להתמודד עם מספר הצעות עבור שחקנים. מאמן הקבוצה, יצחק שום, לא אוהב את ההתעסקות בהעברות באמצע העונה והוא המליץ לא להכניס יותר לחוזי שחקנים סעיף שחרור. לדעתו של שום אם קבוצה תרצה שחקן צריך להתקיים משא ומתן.

בגזרת השחקנים, הסיכוי הטוב ביותר לצאת לחו"ל הוא של יואב זיו, כשגם גל אלברמן , ברק יצחקי ועמית בן שושן היו לאחרונה במעקב. אתמול הגיע לטדי בנו של ריצ'רד נילסן, טומי, המשמש כסקאוט של בולטון האנגלית. נילסן ג'וניור סיפר שהוא לא בא לסגור עם שחקן זה או אחר אלא לעקוב מקרוב אחרי שחקני הנבחרת, זיו, בן-שושן, אלברמן ותמוז. נילסן הזכיר גם את יצחקי, קינן ובוזגלו כמי שבולטון תעקוב אחריהם. בכל מקרה, ביום חמישי יפגשו בכירי הקבוצה עם רונן קצב, המשמש כסוכנם של רבים משחקניה.

חן עזריאל יישאר בבית"ר ולא יושאל לשום קבוצה למרות הביקוש הרב שיש לו ורצון מקורביו לשחררו. בבית"ר בונים על החלוץ לתקופה ארוכה ומאחר שמדובר בשחקן בית לראשיה חשוב כי הוא יישאר בקבוצה ולא יושאל.

אתמול הגיעו נציגיו של עזריאל לפגישה עם ראשי בית"ר , עם הצעות מכמה קבוצות בליגת העל, אך שמעו כי בבית"ר לא מתכוונים לשחררו אלא לתת לו יותר דקות. אתמול נכנס עזריאל בדקה ה-85.

ועוד קצת לפני הפגרה, בית"ר תתכונן להעמדה לדין עקב הקריאות של אוהדיה בחצי גמר גביע הטוטו בשבוע שעבר לעברי אוהדי סכנין. בבית"ר ינסו להימנע מהפעלת עונש הרדיוס שעומד על תנאי כנגד הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully