וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד התחבורה יקצה 50 מיליון ש"ח לתשתיות אופניים

17.12.2007 / 12:28

שר התחבורה, שאול מופז, אישר כי משרדו ישתף פעולה עם איגוד האופניים וכי יושם דגש על הקמת תשתיות רכיבה בפריפריה

בישיבה שהתקיימה במשרד התחבורה בהשתתפות שר התחבורה, שאול מופז, ויו"ר איגוד האופניים בישראל, ד"ר יוני ירום, סוכם על שיתוף פעולה בין משרד התחבורה לאיגוד האופניים לקידום תשתיות תחבורתיות לרוכבי אופניים ולהקטנת מספר הנפגעים בתאונות דרכים. משרד התחבורה הודיע כי הוא יקצה סכום של 50 מיליון שקלים בכל שנה החל משנת 2008 לקידום הנושא .

על פי התכנית המתגבשת יושם דגש שבילי האופניים בתחום הבין עירוני , שר התחבורה הנחה את מע"צ להוביל את הנושא ולגבש תכנית מסודרת בתוף כחודש ימים. כחלק ממגמה זו הציג איגוד האופניים את תכניתו המוכנה לסלילת שביל אופניים בין נתניה לתל אביב לאורך כביש מספר 2 , משרד התחבורה הבטיח לסייע בקידום תכנית זו .

שר התחבורה ציין כי משרדו ייתן דגש על הקמת תשתיות רכיבה בפריפריה, בדרום ובצפון ובמקומות בהם יש נפגעים רבים , איגוד האופניים התבקש להציג תמונה ארצית של שבילי האופניים שחשוב לקדמם על מנת להוריד את מספר הנפגעים וההרוגים בכבישים.

בסיום הפגישה אמר מופז כי הוא רואה בשיתוף הפעולה עם איגוד האופניים חשיבות רבה בשל הידע והניסיון של האיגוד וכן וציין את פעילות האיגוד עד היום בקידום תשתיות ובפעולות להקטנת מספר הנפגעים בתאונות דרכים , בייחוד את קמפיין "יש חיים בשוליים" שמוביל איגוד האופניים .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully