וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרגשנו כמו אחרי תפיסת ניצחון בסופרבול"

17.12.2007 / 11:50

ווני הולידיי ממיאמי מתרגש אחרי הניצחון הראשון. הגיבור, גרג קמארילו: "הורדנו קוף ענק מהגב". ספרלוק מטמפה ביי: "הרגשתי שאעשה היסטוריה"

בוקר חדש במיאמי. ב-14 מחזורים עלו הדולפינס 13 פעמים לכר הדשא וירדו מנוצחים. עד שבאה בולטימור העירה, והיונקים הריחו הזדמנות. מסירה ענקית של קלאו למון לגרג קמארילו בהארכה הניבה טאצ'דאון של 64 יארד, שפירושו אחד הוא - ניצחון 16:22, ואין יותר 0 על מאזן הניצחונות של קבוצת הפאר מדרום פלורידה.

"זה היה כמו לראות את התפיסות הקלאסיות האלה בהילוכים חוזרים במשחקי הסופרבול", אמר התאקל ההגנתי ווני הולידיי, "בשבילנו זה בדיוק כמו התפיסה של דווייט קלארק. לא בשביל אחרים, אולי, אבל בשבילנו כן. זו הייתה תפיסת ניצחון חשובה מאוד למועדון". גיבור הניצחון היה קמארילו, תופס אלמוני שלא זכה לרגעי תהילה. "לא ידברו יותר על עונה מושלמת של הפסדים. סופסוף הורדנו את הקוף הזה מהגב".

ומדרום פלורידה למרכזה. מייקל ספרלוק, תופס אלמוני שהגיע מאריזונה ולא עשה שום דבר משמעותי עד כה בליגה, דאג למחוק מטמפה ביי "הישג" מפואר במיוחד - 32 שנות קיום בליגה בלי החזרת בעיטת פתיחה לטאצ'דאון. "ראיתי אותו רץ והנחתי שהוא ייצא החוצה", הודה המאמן ג'ון גרודן בספקנותו, "ואז הוא המשיך ונכנס לאנדזון".

ספרלוק עצמו אמר כי הרגיש את ההיסטוריה מתקרבת, כמו, בעצם, לפני כל משחק: "דרק ברוקס תמיד אומר לי שהיום זה יקרה. כולם הצליחו בחסימות שלהם, ואני הצלחתי לפרוץ לדשא הפתוח ולהגיע לאנדזון". רונדה בארבר, שהחזיר בעצמו חטיפה לטאצ'דאון, הוסיף בסיפוק: "32 שנה הן הרבה זמן. זו הרגשה טובה שנותנת לנו הרבה אנרגיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully