וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני שחקנית טובה, אני צריכה להכניס את זה לראש"

17.12.2007 / 11:31

שבועיים לפני שהיא פותחת את עונת 2008, שחר פאר כינסה מסיבת עיתונאים וסיפרה על המאמנים החדשים והציפיות לעתיד הקרוב

צילום ועריכה: אמיר לב

שחר פאר נחתה אתמול (ראשון) בארץ אחרי מחנה אימונים מפרך בן חמישה שבועות, שנערך בברצלונה עם מאמניה החדשים גבריאל אורפי וקונצ'יטה מרטינז. פאר מתכוננת לפתיחת עונת 2008, ב-1 לינואר, עונה שבה היא מקווה להגיע סוף סוף לטופ 10 בדירוג העולמי לנשים. פאר תפתח את העונה בטורניר גולד קואסט באוסטרליה, משם תמשיך לטורניר סידני ותסיים את המסע האוקיאני באליפות אוסטרליה הפתוחה במלבורן, שם הגיעה בעונה שעברה לרבע הגמר והפסידה לסרינה וויליאמס.

פאר הגדירה את מחנה האימונים בברצלונה כמוצלח מאוד וסיפרה על השיפורים במשחק שלה: "התלהבתי מאוד מהראש של אורפי ומרטינז ומהכימיה שלהם עם מאמן הכושר מולי אפשטיין. קונצ'יטה תרמה לי המון בצד המנטלי ולימדה אותי לקחת דברים יותר בקלות. בקטע הפיזי השתפרתי באיך שאני נראית על המגרש. אני מרגישה חזקה ויציבה, שיפרתי את הסלייס ואת ההתמצאות ברשת. גם הסרב שלי השתפר, ואתם תראו את זה בהמשך השנה".

לגבי המטרות שלה לעונת 2008 אמרה פאר: "עכשיו יש לי שני מאמנים בכירים, וזה יבוא לידי ביטוי בתוצאות. אם אני אצליח בגראנד סלאמים זה יפה, אבל הכי חשוב זה לשמור על יציבות וזה משהו שלא עשיתי בעונה האחרונה. אני לא חושבת שאני צריכה לשמור על הדירוג שלי, אני צריכה להתקדם".

בניגוד לעונה שעברה, שחר פאר ומולי אפשטיין הרכיבו לו"ז שונה לשנת 2008, שיאפשר לה להתאמן יותר לאורך העונה עצמה. מולי אפשטיין התייחס לעניין ואמר: "יהיו לפעמים פערים של שבועיים בין טורנירים כדי למנוע נפילות. חלק מההפסקות יהיו בספרד וחלק מהן בארץ".

פאר התייחסה גם לנפילה שלה באמצע העונה שעברה (מבחינה מקצועית) וליחס של התקשורת לכל מה שקרה: "אני יודעת שהתקשורת מפרגנת. התקשורת בכל העולם רוצה בהצלחתם של הספורטאים. היתרון הוא שהתקשורת שוכחת דברים מהר. צריך פשוט לדעת להתמודד עם הדברים האלה".

לסיכום, לפי שחר פאר כדאי מאוד לחכות לפתיחת העונה החדשה ולשיא מבחינת הטניס הנשי הישראלי, שיגיע בפברואר עם מפגש גביע הפדרציה מול רוסיה ברמת השרון: "אני מרגישה טוב ואין מכה שאני לא יודעת לעשות. התאמנתי עם פרננדו ויסנטה הספרדי והוא אמר לי שאני שחקנית מאוד טובה. אני פשוט צריכה להכניס את זה לראש ולהאמין בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully