וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוסטר: "חבל שמסי לא ישחק נגדנו"

17.12.2007 / 10:55

מאמן ריאל מדריד סיפר שהיה רוצה לראות את הארגנטינאי הפצוע משחק בסופר קלאסיקו. שיפור במצבו של גיירמו אמור, שנפגע בתאונה

ריאל מדריד השיגה אתמול (שני) את ניצחון הליגה השלישי ברציפות, 0:2 מול אוסאסונה. יממה אחרי שברצלונה ניצחה בולנסיה, החזירה לעצמה האלופה את יתרון 4 הנקודות בפיסגה, וכל זה שבוע לפני הסופר קלאסיקו הגדול מול בארסה בקמפ נואו.

מי שייעדר בודאות מהמשחק הוא לאו מסי הפצוע ואחרי הניצחון על אוסאסונה פנה מאמן ריאל, ברנד שוסטר, לדבר על חסרונו של הארגנטינאי הצעיר: "הייתי שמח אם הוא היה משחק נגדנו. הוא יחסר מאוד לברצלונה. הוא משחק מצוין העונה, אבל עדיין הייתי שמח לראות אותו בפעולה נגדנו".

על הניצחון מול הקבוצה מפמפלונה אמר המאמן הגרמני: "אוסאסונה גרמו לנו בעיות. הניצחון הזה היה חשוב, בעיקר בגלל שזה היה משחק משחק הבית האחרון שלנו בשנה הנוכחית.

"זה היה עוד משחק ליגה שהיינו צריכים לנצח, אבל לא מדובר בחזרה לקראת המשחק מול ברצלונה כי אנחנו לא יודעים מי ישחק בעונה הבאה. הייתה עלינו חובה לנצח. לא היה משחק מבריק, אבל עבדנו קשה".

רוד ואן ניסטלרוי, שאתמול כבש את השער הראשון במשחק, הוסיף לקראת הקלאסיקו: "זה חשוב שניצחנו ושהחזרנו את הפער ל-4 נקודות. ככה נוכל להגיע לקמפ נואו ולהתקיף ללא פחד. יהיה משחק קשוח וחשוב לנו לדעת שבכל מקרה אחריו נמשיך להיות במקום הראשון".

שיפור במצבו של אמור

שחקן ברצלונה ונבחרת ספרד לשעבר, גיירמו אמור, מגלה שיפור קל במצבו, לאחר שנפצע אמש (ראשון) בתאונת דרכים. "מצבו יציב, והוא מראה התקדמות", הודיעו מבית החולים הקטלוני, שם שוהה אמור מאמש. "הוא עדיין מונשם ונמצא בטיפול נמרץ", הוסיפו. אמור בן ה-40 עבר ביומיים האחרונים ניתוחים בבטן ובחזה.

אמור הגיע לברצלונה מהאקדמיה המפוארת של המועדון וצבר 550 הופעות בין השנים 1988 עד ל-1998, ומדורג היום במקום השלישי בין שיאני ההופעות של המועדון. הוא היה חבר בקבוצת החלומות של יוהאן קרוייף בתחילת שנות התשעים וזכה עימה בגביע אלופות, גביע מחזיקות, חמישה תארי אליפות ושלושה גביעים מקומיים. אמור עבר במהלך הקריירה גם בפיורנטינה ו-ויאריאל וצבר 37 הופעות במדי הנבחרת הספרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully