וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "זה עדיין מירוץ של ארבע קבוצות"

17.12.2007 / 8:21

ארסן ונגר לא ממהר להוציא את צ'לסי וליברפול מתמונת האליפות. גרנט: "הגיע לנו לפחות תיקו", דאגה בצ'לסי מפציעתו של טרי

שני קרבות הצמרת של הפרמיירליג הותירו אותנו אתמול (ראשון) עם שני שערים בלבד, כשמנצ'סטר יונייטד הגיעה לאנפילד ויצאה עם ניצחון 0:1, בעוד שארסנל מיהרה לחזור ולתפוס את מקומה בראשות הטבלה עם 0:1 משלה על צ'לסי. הפער בין התותחנים לשדים האדומים נותר על נקודה בלבד, אבל צ'לסי התרחקה כשש נקודות מהפסגה, בעוד שליברפול מרוחקת כבר עשר נקודות מהמקום הראשון, כשהיא עדיין מחזיקה במשחק חסר באמתחתה.

ארסן ונגר הרגיע את הדיבורים על הוצאתן של שתי המפסידות מתמונת האליפות: "זה עדיין מירוץ של ארבע קבוצות", אמר מאמן ארסנל. "צברנו הרבה ביטחון אתמול, והאמונה שלנו קיימת, אבל גם אני מעדיף שכל ארבע הקבוצות יישארו בתמונה, כיוון שזה יותר מעניין. לליברפול היתה את האכזבה הגדולה ביותר, אבל היא עדיין לא בחוץ, וכך גם לא צ'לסי, שהראתה היום שהיא קבוצה טובה. זה היה יום גדול לכדורגל האנגלי".

אברהם גרנט נשמע פחות מחויך אחרי הפסדו השני כמאמן הכחולים: "הגיע לנו לפחות תיקו. במחצית הראשונה הגנו טוב מאוד, והם לא יצרו הרבה מצבים. במחצית השניה יצרנו הגענו ליותר הזדמנויות, ואני חושב שאלמוניה היה נהדר ורשם שתי הצלות טובות. בדקות האחרונות הם היו יכולים להבקיע עוד, כי היו לנו הרבה שחקנים מלפנים".

למרות ההפסד, הדאגה העיקרית של גרנט בסיום היתה למצבו של ג'ון טרי, הקפטן למוד הפציעות שהוחלף במחצית הראשונה אחרי שנפצע ברגלו בתיקול עם עמנואל אבואה. "הוא לא מרגיש כל כך טוב", סיפר גרנט. "הוא לא שבר כלום, אבל נצטרך להמתין עד לבירור מצבו כדי לדעת מה חומרת הפציעה. ראיתי התיקול בטלוויזיה וזה נראה רע".

"יש עוד דרך ארוכה"

גם בקרב האדומות באנפילד היה צד אחד שמח מאוד, וצד אחד מאוכזב ביותר. "כל פער כמו זה שפתחנו מול ליברפול הוא משמעותי בדצמבר. חשוב לנו מאוד להישאר צמודים לפסגה בסיום החודש. אם עדיין נהיה שם בראשון בינואר, יהיה לנו סיכוי מצוין לזכות בתואר. אני חושב שהמפגשים הבאים בין הגדולות יקבעו את גורל האליפות".

מנגד, רפא בניטז לא הספיק לעכל את ההפסד הביתי הצורב, ומיד נכנס לפגישה מתוחה במיוחד עם הבעלים של הקבוצה, טום היקס וג'ורג' ג'ילט, שהבהירו ברבים בשבועות האחרונים כי הם כועסים מאוד על המנג'ר הספרדי שלהם. באתר הרשמי של הקבוצה הוגדרה הפגישה כטובה וחיובית, אבל את תוצאות הפגישה האמיתיות נלמד מן הסתם רק בימים הקרובים.

לגבי המשחק אמר בניטז: "היו לנו את ההזדמנויות שלנו ולא ניצלנו אותן. להם היתה רק אחת וזה היה ההבדל. כשאתה משחק נגד יונייטד אתה יודע שלא יהיו לך יותר מדי צ'אנסים. אבל יש לנו עוד דרך ארוכה, ואנחנו צריכים להמשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully