וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנולד יזדקק לניתוח

16.12.2007 / 22:05

צרות נוספות לדן שמיר, ששחקן המפתח שלו עלול להיעדר חודש בשל ניתוח ארתרוסקופיה. קטש: "שיחקנו כדורסל בסיסי בלי להתחכם"

שרון בוקוב

צילום ועריכה: אמיר לב

שמיר: "נתמודד עם הבעיות תוך כדי תנועה"

משהו לא טוב עובר על הפועל ירושלים. אחרי השחרור של מרכוס סלוטר, הקבוצה הציגה יכולת בינונית מאוד מול עירוני רמת גן, וירדה מנוצחת 96:90. בכך קטעה ר"ג רצף של שלושה הפסדים שהכניסו אותה לעניינים בליגה.

דן שמיר, מאמן ירושלים, ניסה להסביר את ההפסד: "אני חושב שבמחצית השנייה רמת גן הייתה מאוד אגרסיבית, ובהתקפה לא קיבלנו החלטות מספיק טובות. העובדה שלא הצלחנו לעצור אותם זה לא קשור לדקות האחרונות, זה קרה כבר מהדקה הראשונה. יש לנו כל מיני בעיות, ואנחנו צריכים להתמודד עם כל מיני דברים. זו לא התקופה הכי טובה שלנו, יש לנו שבוע חשוב עם משחק בית מאוד חשוב ביול"ב, ואחר כך גביע המדינה, בקיצור התמודדות תוך כדי תנועה".

ג'יימי ארנולד, שפתח בחמישייה ונטש את הפרקט לאחר 3 דקות, סובל מכאבים בברכו וגם בדיקת MRI שעבר לא הבהירה סופית את מצבו. ארנולד חזר לפרקט ברבע האחרון, אך לא הצליח לסייע לאדומים. ככל הנראה יזדקק השחקן לניתוח ארתורוסקופיה, שזמן ההחלמה ממנו אורך כשלושה עד ארבעה שבועות. הקבוצה והשחקן עדיין לא החליטו מה יהיה המועד המתאים לבצע את הניתוח, מה גם שירושלים, לאחר עזיבתו של מרכוס סלוטר, סובלת ממצוקה גדולה בקו הקדמי.

מנגד, רובי בלינקו, מאמן עירוני ר"ג, היה מאושר בסיום: "זו הרגשה כיפית, לקחנו ללב את ההפסד לאשקלון כאן, דיברנו על זה כל השבוע, ולשחקנים היה לב גדול היום. במחצית השנייה הם היו מאוד ממושמעים. אני לא תתאבל אחרי הפסדים ולא יוצא מגדרי אחרי ניצחונות. יש עוד הרבה משחקים בליגה הזו. היה לנו מאוד חשוב לנצח במשחק הזה, ואנחנו עם הפנים קדימה".

קטש: "הרגשתי היום שהשחקנים יותר מוכנים"

אחרי שני הפסדים כואבים בליגה, מכבי תל אביב חוזרת להראות את מה שהיא יודעת, והערב (ראשון) היא ניצחה בחוץ את אליצור אשקלון 82:102. למרות שאשקלון הצליחה לחזור למשחק מספר פעמים, האלופה נהנתה מנקודות של דיוויד בלות'נטאל ודרק שארפ שעשו את העבודה וניצחו לעודד קטש את המשחק.

קטש עצמו נראה כבר הרבה יותר רגוע, אחרי השבועיים האחרונים שבהם נראה כבוי. לאחר המשחק הוא אמר: "הרגשתי טוב יותר היום בבוקר לפני שני משחקי הליגה האחרונים, כי הרגשתי את השחקנים שלי הרבה יותר מוכנים. השחקנים רצו טוב במשחק, שיחקנו לאורך 40 דקות, פרט לרבע השני שבו היינו רכים, ועל כך אני יכול להיות מרוצה.

"בסך הכל עשינו את מה שצריך. שיחקנו היום נכון עם כדורסל הרבה יותר בסיסי, בלי להתחכם יותר מידי", התייחס קטש להבדל ממשחקי הליגה האחרונים. "הרגשתי שהשחקנים שלי היו הרבה יותר דרוכים. רצנו טוב, ושחיקנו טוב פרט לרבע השני. בסך הכל, עשינו את העבודה כמו שצריך". על קאמינגס אמר: "וונטיגו הוא השחקן הכי קבוצתי שיש, ובכל פעם שצריך אותו הוא נמצא כדי לקחת אחריות. אין לו בעיה לשבת על הספסל, ולכן אין מה לדאוג בעניין הזה".

קטש נשאל גם על ההפסדים של הפועל ירושלים וחולון, ומה ההרגשה שלו לגביהם, אך אמר: "אין לי שמחה מההפסדים של ירושלים וחולון, רק כואב לי שגליל הפסידה". על מיעוט הדקות של ליאור אליהו שלא נמצא בתקופה טובה, אמר קטש: "ליאור אליהו חשוב לקבוצה וכולם יודעים מה היכולות שלו. זו תקופה כזו, אבל אני בטוח שהיא תעבור. ליאור צריך לצאת מהתקופה הזו מחוזק, ואנחנו עוד נראה את ליאור נותן הרבה העונה".

דרק שארפ התייחס אף הוא להבדל בין המשחק היום למשחקים בהם הפסידה הקבוצה לחולון ולבני השרון: "בתקופות קשות צריך להתמקד רק בדבר אחד, וזה הגנה. אנחנו עובדים קשה ולאט לאט חוזר לנו הביטחון, אנחנו עובדים על זה קשה באימונים. אני שמח שהייתי היום ב'זון' והקבוצה הרוויחה מזה".

טרנס מוריס: "אני חושב שהיום התמקדנו יותר בהגנה ושיפרנו אותה עם הרבה אגרסיביות, וזו הייתה הבעיה שלנו בשני המשחקים האחרונים. אני ומרקוס פייזר מחפים אחד על השני, וזה משפר את הרמה שלנו". לקראת וילנה ביום חמישי, אמר: "נגד ריטאס זה לא המשחק הכי קשה שלנו, היו כבר משחקים יותר קשים".

אריק אלפסי, מאמן אשקלון, שדמיין ניצחון על האלופה אך קבוצתו נעלמה ברבע האחרון, אמר: "המשחק ברח לנו בדברים הקטנים, נתנו למכבי הזדמנויות שניות בהתקפה, כששארפ ובלות'נטאל הרגו אותנו עם השלשות. המשחק ברח לנו ברבע הרביעי, אבל אני רואה דברים טובים בקבוצה שלי, כמו ההתמודדות עם הגבוהים שלהם. אני מקווה שנביא שחקן טוב בצבע שיחזק אותנו. משחק ההתקפה שלנו לא מספיק שטף, אבל הרצון של השחקנים והחזרה מהפרשים גדולים מעודדים אותי. עשינו עבודה חצי מלאה, אבל אנחנו מסתכלים לעבר המשחק הבא. מכבי לא בליגה שלנו, אנחנו צריכים להסתכל על הקבוצות שמתמודדות איתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

דורסמן: "הייתה לשחקנים משמעת טקטית איומה"

אחרי הניצחון על מכבי תל אביב, הפועל חולון לא הצליחה לשמור על עקביות וגילתה יכולת רעה מאוד מול מכבי ראשון לציון בהפסד 67:56. הכל הלך רע לחניכים של מיקי דורסמן שלא הצליחו להיות מאיימים ונתקעו בהתקפה לא מעט.

דורסמן עצמו אמר לאחר המשחק: "דיברתי עם השחקנים על המשמעת הטקטית האיומה שהייתה להם. פעם אתה למעלה, ופעם אתה למטה, היום היינו למטה. מהמשבר עוד לא יצאנו, אבל אני מקווה שיהיה בסדר. לשחקנים יש רצון טוב, והם מעוניינים להמשיך לשחק. זה די בעייתי להגיע לאימונים כשיש שחקנים שעדיין סובלים ממה שקרה במלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully