וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר התאכזב מהחלוץ מריו מיחוטביץ'

אריק רחמיאן

16.12.2007 / 21:19

מאמן מכבי נתניה, שיצא לאוסטריה לעקוב אחר השחקן, לא התרשם. חמישה שחקנים מאפריקה יגיעו להתרשמות. שטראובר מטופל באיטליה

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, שיצא הבוקר (ראשון) לאוסטריה כדי לעקוב אחר החלוץ מריו מיחוטביץ', לא התרשם במיוחד מהשחקן. כזכור, עטר קיבל על השחקן המלצות חמות, דבר אשר שיכנע אותו לצאת ולצפות במשחקה של קבוצתו הערב, וכבר מחר הוא ישוב לארץ. ממחר ובמהלך כל השבוע צפויים להגיע ולהיבחן בנתניה חמישה שחקנים מאפריקה.

נתניה יצאה לחופשה עד ה-25 לדצמבר, מועד יציאת הקבוצה למחנה אימונים באילת, אך בינתיים הצוות המקצועי ממשיך לעבוד כרגיל, כשהפעם אימונים אישיים עם חלק מהשחקנים נמצאים על הפרק. המטרה העיקרית של הצוות המקצועי והרפואי היא להכשיר את ג'ורג' בה, החלוץ הצרפתי, עד המשחק מול בני סכנין, כשגם אמייה טאגה, שישוב לארץ בימים הקרובים, יחל להתאמן באופן אישי עם הצוות המקצועי.

המגרש ב"קופסא" עבר הבוקר שזרוע חורף וסגור עד למשחק הבית מול סכנין בעוד כשבועיים, ובמכבי נתניה מחפשים אלטרנטיבות למגרשים חלופיים, וככל הנראה האימונים האישיים שעורך הצוות המקצועי עם השחקנים הנבחנים יערכו במגרש ב"דן קיסריה". לירן שטראובר שיצא הלילה לאיטליה כדי להיבדק בכתפו הפצועה אצל מומחה, יחל ממחר את הטיפולים בקליניקה ברומא.

טומי נילסן, הסקאוט של בולטון, שהגיע לעקוב אחר מספר שחקנים, נותר בארץ וכבר בימים הקרובים צפויה פגישה בינו לבין אבי כהן, אביו של תמיר כהן, בעניינו של הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully