וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל ת"א 0:1

16.12.2007 / 22:42

מאמנה של הפועל ת"א ידוע כמי שאוהב את התוצאה 0:1, בית"ר ירושלים הפנימה והסתפקה בזה, למרות שיכלה להבקיע יותר מול נועלת הטבלה

משחקי קצוות בסיבוב השני לא זוכים בדרך כלל לאיצטדיון כמעט מלא ולתואר המשחק המרכזי של המחזור. מי בכלל האמין שאחרי 12 מחזורים, 24 נקודות יפרידו בין בית"ר ירושלים לאחרונה הפועל תל אביב. יותר מזה, אחרי 13 מחזורים וניצחון 0:1 של בית"ר ירושלים על הפועל תל אביב, מפרידות בין שתי הקבוצות 27 נקודות. האלופה פתחה פער של 9 נקודות על פני מכבי נתניה, בעוד שמחזיקת הגביע נותרה במקום האחרון, במרחק של 5 נקודות מהקו האדום.

בית"ר ירושלים התייחסה להפועל תל אביב כיאה למעמדה בטבלה, לא הפסיקה לתקוף משריקת הפתיחה ונהנתה מחופש פעולה, בעיקר בכל מה שהיה קשור להגבהות מהאגפים. כך למשל נוצר השער היחיד במשחק, כאשר עידן טל הגביה כדור חופשי היישר לראשו של כריסטיאן אלבארז, שלא התאמץ יותר מדי כדי לנגוח פנימה.

הפועל תל אביב הסתגרה, אבל קשה לזכור יותר מדי הזדמנויות שלה במשחק הזה. זה היה אחד הימים היותר משעממים של טברטקו קאלה בין הקורות של בית"ר ירושלים וללא ספק יום עמוס במיוחד עבור וינסנט אניימה מהפועל תל אביב. גוטמן שלף את כל הקלפים שלו בהתקפה. אחרי שפאביו ג'וניור וליאור אסולין כרגיל לא סיפקו את הסחורה, גם עדי סבג ורועי דיין היו רחוקים משער שיוויון סנסציוני. קשה יותר להבין איך בית"ר ירושלים הסתפקה בשער אחד, אבל מה שחשוב זה הנקודות ויש לה כבר די הרבה.

ציון לשבח לצופים בטדי. הנהלת בית"ר ירושלים הפיצה מנשר הקורא לאוהדים לשמור על הסדר ולהימנע מכל גילוי אלימות מילולית או פיזית - נראה שזה די עזר וכוחות השיטור יכלו לצפות במשחק בשקט.

מהלך המשחק

דקה 10 - מיכאל זנדברג השתלט על כדור עומק בתוך הרחבה והמשיך בבעיטה תוך כדי תנועה, אניימה הדף טוב.

דקה 32 - עמית בן שושן פרץ מימין והכניס כדור לכריסטיאן אלבארז, שעבר שני שחקנים ובעט מקרוב לשער. אניימה הדף מצויין.

דקה 34 - יוסי אבוקסיס, עוזר מאמן הפועל תל אביב, מורחק מהמגרש אחרי שהתפרץ לעבר השופט הרביעי.

דקה 42 - עמית בן שושם הגביה כדור מצד ימין, מיכאל זנדברג הצליח להשתלט עליו כשבמקביל אניימה לא מצא את עצמו, למזלה של הפועל ת"א דוס סנטוס הרחיק.

דקה 44 - גול! עידן טל הרים כדור חופשי מצד ימין קרוב לעמדת הקרן, כריסטיאן אלבארז התרומם מצויין ונגח פנימה מקרוב. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 54 - מיכאל זנדברג הגביה כדור לכיוונו של עמית בן שושן, שניסה לבעוט מהאוויר, אלא שהכדור לא ממש התלבש לו על הרגל ויצא החוצה.

דקה 68 - עידן טל השתלט על כדור שנהדף מהגנת הפועל תל אביב ובעט מ-18 מטר החוצה.

דקה 90 - עדי סבג קיבל מסירה ארוכה כשהוא בתוך הרחבה, אבל הוא התבלבל עם הכדור והחמיץ הזדמנות לשיוויון סנסציוני.

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלבארז, אריק בנאדו, שמעון גרשון, יואב זיו, דרק בואטנג, גל אלברמן, עידן טל, מיכאל זנדברג (חן עזריאל, 85), רומולו (אבירם ברוכיאן, 79), עמית בן שושן (טוטו תמוז, 67).

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, יגאל אנטבי, רמי דואני, גבריאל דוס סנטוס, דני בונדר, שי אבוטבול (רועי דיין, 82), מזואה אנסומבו, ברוך דגו, ראובן עובד (יקיר לוסקי, 69), פאביו ג'וניור (עדי סבג, 69), ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully