וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנזה רוסטוק עלתה מעל לקו האדום בבונדסליגה

16.12.2007 / 20:05

הקבוצה ממזרח גרמניה גברה על בוכום 0:2 ויצאה לפגרה בלב שקט. דואיסבורג-פרנקפורט 1:0. צרפת: נאנסי פספסה הזדמנות להדביק את ליון

המחזור ה-17 בבונדסליגה הושלם הערב (ראשון) וכעת הליגה הגרמנית יוצאת לפגרת חורף, שתסתיים רק בתחילת פברואר. אחרי שבאיירן מינכן הבטיחה את מקומה הראשון לפני הפגרה אתמול, התקיימו היום עוד שני משחקים פחות משמעותיים לצמרת, אבל די משמעותיים לתחתית.

הנזה רוסטוק, אחת משתי הנציגות של גרמניה המזרחית לשעבר בבונדסליגה, השיגה ניצחון שני בלבד מתשעת משחקיה האחרונים, 0:2 על בוכום. זה הספיק לה כדי לטפס מעל לקו האדום ולתפוס את המקום ה-15, כשהיא מקדימה בשתי נקודות את נירנברג, שמתחת לקו האדום. קאי בולוו העלה את רוסטוק ליתרון מוקדם בדקה השביעית, סבסטיאן האנגה סגר עניין שתי דקות לסיום המחצית הראשונה.

במשחק נוסף, פרנקפורט ניצחה בחוץ את האחרונה דואיסבורג 0:1 ושמרה על מקומה התשיעי. הקפטן היווני יואניס אמנאטידיס כבש את שער הניצחון לפרנקפורט בדקה ה-40.

צרפת: תיקו מאכזב לנאנסי מול שטרסבורג

נאנסי ושטרסבורג סיימו את משחק ההשלמה ביניהן בתיקו מאכזב ללא שערים, ובכך פספסה נאנסי את ההזדמנות להקטין את הפער מהאלופה, ליון, לשתי נקודות. האלופה סיימה אמש גם כן בתיקו ללא שערים מול ניס, וכעת נאנסי נמצאת במקום השני עם 34 נקודות, ארבע פחות מליון. במחזור הבא ייפגשו שתי הקבוצות.

במשחק נוסף שנערך היום נפרדו בורדו ומארסיי ב-2:2. מאמדו ניאנג (1) ובנואה שיירו (27) נתנו מקדם ביטחון למארסיי בשלב מוקדם, אך מרואן שאמאק (33) וחוסי פריירה (70) איזנו. בורדו רחוקה כעת שמונה נקודות מליון ונמצאת במקום השלישי, מארסיי שרק השבוע הודחה מליגת האלופות מסתבכת במקום ה-14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully