וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מוכנה למנה העיקרית

16.12.2007 / 23:50

רגע לפני הסופרקלאסיקו, האלופה ניצחה 0:2 את אוסאסונה. ויאריאל גברה על חטאפה 1:3. לה קורוניה, ללא אוואט, סיימה ב-1:1 מול סראגוסה

המחזור ה-16 בליגה הספרדית ושלם הערב (ראשון), כאשר המשחק המרכזי של יום ראשון הפגיש בין ריאל מדריד לאוסאסונה. זה לא היה ממש קל לאלופה, אבל בסופו של דבר שחקניו של ברנד שוסטר ניצחו 0:2. במשחקים שכבר הסתיימו, ויאריאל התאוששה מחודש קשה מאוד וניצחה את חטאפה 1:3, כדי לעלות למקום הרביעי. לה קורוניה, ללא דודו אוואט ששוב סופסל סיימה בתיקו 1:1 מול סראגוסה ונותרה מתחת לקו האדום. מי שעלו מעל לקו האדום הן בטיס (1:3 על אלמריה) ומורסיה (1:2 על סנטאנדר). רקראטיבו הואלבה כפתה תיקו ללא שערים מול אתלטיקו מדריד, ששמרה על המקום השלישי.

ריאל מדריד - אוסאסונה 0:2

אוסאסונה פתחה לא רע את המשחק, והכדורים שרקו אל עבר מסגרת שערו של איקר קאסיאס. ככל שנקפו הדקות ריאל השתחררה והחלה לשחק את הכדורגל שלה. בדקה ה-16 ווסלי סניידר הרים כדור חופשי מאגף שמאל, הישר אל ראשו של רוד ואן ניסטלרוי, שנגח חופשי פנימה וקבע 0:1. ג'וליו פאבטיסטה ניסה לתמוך מאחור בהתקפת הבלאנקוס, שהתקשתה מול מרכז השדה של האורחת, והתוצאה נשארה בעיניה בתום 45 דקות. במחצית השנייה רוביניו וסניידר סיכנו את שערה של אוסאסונה בבעיטות מרחוק. בסופו של דבר ההולנדי בא על שכרו בדקה ה-76, כשבעט מ-16 מטרים לפינה הרחוקה וקבע את תוצאת המשחק.

הצוללת הצהובה טיפסה מהמצולות

חטאפה - ויאריאל 3:1

הצוללת הצהובה חזרה לעצמה אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון ושני הפסדים רצופים. ניהאט קאבצ'י הטורקי כבש את שער הניצחון לויאריאל בדקה ה-16. קאבצ'י לא הסתפק בשער שכבש במחצית הראשונה והשלים צמד בדקה ה-79. סאנטי קזולרה המשיך את החגיגה עם השלישי של הצהובים בדקה ה-81, ולבלאנקו נותר רק לצמק בשביל הכבוד, שתי דקות לאחר מכן.

לה קורוניה - סראגוסה 1:1

דודו אוואט שוב סופסל, אבל זה לא ממש עזר לקבוצתו בתחילת המשחק, כשדייגו מיליטו העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-18. לה קורוניה חזרה לחיים בתחילת המחצית השניה, כשהבלם הארגנטינאי פאבריציו קולוצ'יני הישווה לזכותה בדקה ה-52.

רקראטיבו הואלבה - אתלטיקו מדריד 0:0

אתלטיקו רצתה לשמור על פער נקודה מברצלונה, אך נאלצה לרדת עם נקודה אחת בלבד. כך או כך היא נמצאת במקום השלישי ובמחזור הבא היא תצא למשחק חוץ מול ויאריאל בקרב צמרת חשוב מבחינתה.

בטיס - אלמריה 1:3

בטיס השיגה ניצחון שני ברציפות, שהעלה אותה מעל לקו האדום. דווקא אלמריה הייתה זו שעלתה ראשונה ליתרון מפנדל מוצלח של החלוץ אלבארו נגרדו בדקה ה-11. לאחר מכן אלמריה איבדה שני שחקנים בכרטיס אדום, כולל את השוער קובנו. השיוויון של בטיס הגיע כעבור 18 דקות משער של אדו הברזילאי. מריאנו פאבונה הארגנטינאי השלים מהפך לזכותה בדקה ה-53 ולקראת סיום המשחק השלים צמד עם השלישי של בטיס בדקה ה-82.

מורסיה - סנטאנדר 1:2

עוד קבוצת תחתית שהשיגה ניצחון חשוב, שהרחיק אותה עוד קצת מהקו האדום. סנטאנדר לעומת זאת, לא יציבה ומתרחקת מהצמרת. החלוץ השבדי הנוק גויטום העלה את מורסיה ליתרון בדקה ה-53, אלא שאבי סמולארק הישווה כעבור שש דקות. באיאנו הברזילאי, אקס סלטה ויגו, כבש את שער הניצחון למורסיה עשר דקות לסיום.

ויאדוליד - סביליה 0:0

המארחת אמנם השיגה נקודה, אבל איבדה את מקומה ה-16 וירדה מתחת לקו האדום, בעקבות ניצחונותיהן של יריבותיה לתחתית. סביליה ממשיכה במגמה הלא יציבה שלה, אבל לאור הנסיבות היא יכולה להיות מרוצה מנקודה בחוץ.

מאיורקה - אתלטיק בילבאו 0:0

מאיורקה השיגה נקודה שניה בלבד מתשע אפשריות בשלושת המחזורים האחרונים, והיא מתרחקת מהצמרת. האורחים הבאסקים רחוקים מהם בשתי נקודות בלבד, אבל הם הרבה יותר קרובים לתחתית.

עדכון ראשון: 19:11, 16/12/07
עדכון אחרון: 23:50, 16/12/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully