וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר מזרחי מאמן הפועל נצרת עילית

איציק סולומון

16.12.2007 / 16:28

סיכם תנאיו בנועלת הטבלה, שנפרדה מירון הוכנבוים. אייל ברקוביץ' הבטיח סיוע אישי לקבוצה. היו"ר: "מבחינתי, ברקוביץ' הוא המנג'ר"

לאחר פגישה נוספת, נסגרו היום (ראשון) תנאיו של עופר מזרחי בהפועל נצרת עילית, והוא הפך רשמית למאמן הקבוצה. ההסכם שנסגר הוא לחצי שנה בלבד, תוך הבטחה חגיגית של ההנהלה, שאם ישאיר את הקבוצה בליגה, ימשיך גם בעונה הבאה.

"אני שמח על האמון שנתנו בי". אמר עופר מזרחי, "אני רואה בנצרת עילית הזדמנות להתקדם ואעשה כל מאמץ כדי להשאיר את הקבוצה בליגה". מזרחי צפה אתמול בקבוצה במשחק הדרבי מול מכבי אחי נצרת, ואפילו שילם 80 שקל עבור כרטיס כניסה. "יש כאן שחקנים טובים והמקום האחרון בטבלה לא ריאלי", אמר.

אייל ברקוביץ' לא ישא כל תואר רשמי בהפועל נצרת עילית, אולם כוכב העבר נתן הבטחה אישית ליושב ראש הקבוצה, רוני ליקוורניק, כי יעמוד מאחורי המאמן עופר מזרחי ויסייע לו ככל שיתבקש. "אני לוקח את הפועל נצרת עילית כפרויקט אישי", הבטיח ברקוביץ' לליקוורניק, ואפילו הצהיר כי הקבוצה, שמדורגת כרגע במקום האחרון בטבלת הליגה הלאומית, מסוגלת לסיים במרכז הטבלה.

היו"ר ליקוורניק: "מבחינתי אייל הוא כמו מנג'ר הקבוצה, למרות שאין לו תואר רשמי, הוא לא ייקבל שכר, ואני יודע שלא יהיה לו את מלוא הזמן למען המועדון. הוא התרשם מהאנשים והבטיח לסייע ולתרום מהניסיון העשיר שלו, מה גם שהוא רוצה לעזור לחבר שלו עופר מזרחי".

ביום רביעי יעביר מזרחי את אימון הבכורה שלו בנצרת עילית. עדיין לא ידוע מה יהיה עתידו של עוזר המאמן, אלדד שביט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully