וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנדאו מונה למאמן הפועל ב"ש

אייל בן יעקב

17.12.2007 / 20:00

המאמן, שהדריך את הקבוצה בעונה שעברה, ישוב לבירת הנגב בעקבות לחץ הקהל. לנדאו צפוי להביא מספר שחקני חיזוק ולהחתים זר

לאחר שבחנה מספר מועמדים, בהם אייל לחמן וניצן שירזי, החליטה אלונה ברקת, הבעלים של הפועל באר שבע, שמי שיחליף את המאמן המפוטר מרקו בלבול, הוא גילי לנדאו. בין השיקולים המרכזיים בהחלטה היה רצונם של האוהדים שמאוד מעריכים את המאמן.

בעונה שעברה, הצעיד לנדאו את האדומים בצמרת הטבלה, לא רחוק מהמקום השני, עד להתפוצצות פרשת מכירת המשחקים בה נשלחו מספר שחקני הקבוצה למעצר, מה שגרם ליכולת ירודה של הקבוצה שנפגעה.

המשימה הראשונה של לנדאו תהיה להחזיר לשחקנים את הביטחון וליטוע בהם אמונה שהם מסוגלים לעלות ליגה, ולצד זאת לשפר את היכולת של הקבוצה, שלמרות הניצחון בוינטר בשישי האחרון, עדיין לא נראית טוב. כמו כן, צפוי לנדאו להביא מספר שחקני חיזוק, ואף להחתים זר נוסף.

"אני מברך על החתימה", אמר בתגובה לידיעה אביתר אילוז, שחקן הקבוצה, "אני חושב שזו חתימה נכונה ובזמן הנכון. מדובר במאמן שמכיר את המערכת, את הקהל, את העיר, ואת האוהדים. אני בטוח שהוא יידע להצעיד אותנו קדימה למטרה שאנחנו רוצים. באופן אישי אני מאוד אוהב אותו גם בתור בנאדם וגם בתור מאמן. אנחנו השחקנים צריכים מישהו שיידע לתמוך ולעזור".

אילוז היה אחד העצורים מפרשת ההימורים המפורסמת של העונה שעברה, אז גם לנדאו היה מאמן הקבוצה. "גילי תמך בנו השחקנים באותה פרשה של השנה שעברה, מתחילת הפרשה ועד סופה, נתן את הביטחון שאנחנו צריכים לשחק ונלחם בהמון אנשים ונתן לנו את הקרדיט להמשיך הלאה, ואנחנו חייבים לגמול לו על זה", סיפר שחקן ההגנה של הפועל באר שבע.


עדכון ראשון: 16.12 16:13
עדכון אחרון: 17.12 20:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully