וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי לא מחזיק את בוקסה בכוח, שיימן דווקא כן

16.12.2007 / 13:52

בוקסנבוים ביקש לעזוב את הרצליה, ופרדי דוד לא התנגד. שיימן סירב למהלך והודיע שהשחקן יישאר בקבוצה, גם כשהמאמן איים בפיטורים

יממה אחרי תיקו החוץ מול מכבי נתניה (0:0) שבה מכבי הרצליה להתאמן. אמש (שבת) בתום המשחק, ביקש קשר הקבוצה עומר בוקסנבוים לעזוב את הרצליה, וזאת מאחר שהוחלף במהלך המשחק על ידי מאמנו פרדי דוד. "כל שחקן שרוצה לעזוב את הרצליה, רשאי לעשות כן", אמר היום פרדי דוד, "דיברתי עם בוקסה אתמול וגם היום, ומבחינתי אין שינוי". הבעלים של הקבוצה, אריאל שיימן, הודיע למאמנו שהוא לא יישחרר את בוקסנבוים מהקבוצה ויהי מה. דוד קבל כי מדובר בהתערבות מקצועית, אך שיימן התבצר בעמדתו, גם כשבשיחה ביניהם איים דוד להתפטר. בין הבעלים למאמן שוררת הערכה הדדית, ושיימן אמר היום ש"בוקסנבוים לא יעזוב בשום אופן את הרצליה, ובטח לא הייתי רוצה שפרדי יתפטר בגלל דבר שכזה". שיימן לא מתכוון לזמן את השלושה לשיחת "ניקוי אווירה", לפחות לא ביממה הקרובה.

בוקסנבוים השתתף הבוקר באימון הקבוצה, ואף שוחח עם פרדי דוד. לפי גורמים בקבוצה היחסים ביניהם תקינים, אך קיימת מתיחות מסויימת. כעת מטרידה את הצוות המקצועי בהרצליה מכת הפציעות ממנה סובלת הקבוצה. פרדי דוד שיחרר את שחקניו לשבוע חופש, כדי שינצלו את הפגרה ויוכלו להתאושש מפציעותיהם. החלוץ סעיד מקאסי, המגן מיטייה מורץ והקשרים כפיר אדרי ומהראן ראדי, סובלים מפציעות ויטופלו בהמשך השבוע על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully