וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוארץ לשחקנים: "למי אתם עוד רוצים להפסיד נקודות?"

16.12.2007 / 12:59

היו"ר כעס לאחר ההפסד בבלומפילד. דובב גבאי שחזר מהשעיה התפלל לפני הכניסה למגרש. גולן יטוס ללוקרן, ויחזור להתאמן עם הקבוצה

חדר ההלבשה של מכבי פתח תקוה אתמול (שבת) היה שקט מן הרגיל. השחקנים הרכינו את ראשם לאחר ההפסד למכבי תל אביב, אבל את קול הדממה "שבר" היו"ר שינו זוארץ שנכנס לחדר ההלבשה וצעק על השחקנים: "תגידו, למי אתם עוד רוצים להפסיד נקודות? זאת קבוצה בכלל?!". שחקן בקבוצה אמר: "הוא צודק. מכבי תל אביב זאת קבוצה שהיום כל קבוצה בליגה יכולה לנצח". עמוס לוזון, בניגוד לרוב המשחקים העונה, כלל לא נכנס לחדר ההלבשה ונסע הביתה.

דובב גבאי שחזר מהשעיה ערך "טקס מסורתי" לפני שנכנס למגרש. השחקנים הופתעו כשחלוץ הנבחרת האולימפית נישק את ברך שמאל וימין, ואת עין שמאל וימין ולאחר מכן הביט לשמיים וקרא ברכה קצרה. "אולי זה 'יפתח' לי את המזל", הסביר החלוץ לחבריו. בקבוצה מייחסים חשיבות רבה לחזרה של החלוץ הצעיר לכושר משחק. "אחרי העזיבה של עומר", הסבירו בקבוצה, "יותר צעירים יקבלו את הבמה".

בקבוצה היו מרוצים מאוד מהשער שהבקיע אתמול אוהד קדוסי: "אין ספק שהוא חזר לכושר. הוא יהיה חלוץ לא פחות מבוקש מעומר גולן". העובדה שמכבי חיפה שוב חידשה את המגעים לרכישתו בשבועות האחרונים (ירד מהפרק בשל מכירת גולן), רק עוררה עניין בחלוץ. גולן יטוס מחר (שני) ללוקרן יחד עם עמוס לוזון, ויחזור לאחר החתימה הצפויה בלוקרן לאימוני הקבוצה, שיתחדשו ביום ראשון. גולן צפוי להתאמן עד סוף החודש, אז ישוב ללוקרן ויערוך שם את אימון הבכורה. אתמול חילקו אוהדי הקבוצה 120 חולצות עם הקדשה לחלוץ, אותן לבשו במהלך המשחק. גולן הודה לקהל על התמיכה בו. האוהדים גם הכינו קליפ מיוחד שעלה באינטרנט לרגל עזיבתו. אוהדי לוקרן צפו בו והשאירו תגובות אוהדות.

ננאד סאביץ' עזב את הארץ לחופשת מולדת ויחזור ב-28 לחודש לישראל על מנת לסגור את תנאי עזיבתו. בקבצה מנסים למצוא לו קבוצה בארץ, ואחת האפשרויות היא שהוא יעבור להפועל באר שבע. המאמן עופר פביאן אמור לקבל בימים הקרובים מספר קלטות של חלוצים זרים במטרה לזמן כמה מהם למבחנים. בשלב זה, נבחנת האפשרות לצרף גם קשר שמאלי. מועמדותו של שלומי ארבייטמן עדיין לא ירדה מהפרק, אבל בחיפה טרם הסכימו לשחררו. "לא בטוח שגם ארבייטמן עצמו מעוניין לשחק בקבוצה אחרת", הבהירו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully