וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייקארד על פציעתו של מסי: "חדשות רעות מאוד"

16.12.2007 / 12:02

ברצלונה ומאמנה שמחו על ה-0:3 נגד ולנסיה וחזרתו של אטו, אבל יותר מוטרדים מפציעתו של מסי. בגירסטיין: "הדבר הכי רע שיכול לקרות"

אמש (שבת) התבשרה ברצלונה בשתי בשורות, אחת טובה ואחת רעה. הטובה, חזרתו של סמואל אטו. החלוץ הקמרוני חזר אמנם לפני שבוע, אבל במשחק במסטאייה הוא שב במלוא העוצמה עם צמד שכבש נגד ולנסיה החלשה (0:3), והוביל את קבוצתו כמו בימיו הטובים.

הבשורה הרעה והקשה מבחינת הקטאלונים היא פציעתו של הפנומן הארגנטינאי, ליונל מסי, שנפצע והוחלף על ידי ג'ובאני דוס סנטוס המכסיקני שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה. מסי צפוי להיעדר כחודש ימים ויחמיץ כנראה את הסופרקאלסיקו הגדול מול ריאל מדריד, שייערך בקאמפ נואו.

"זה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לנו", אמר צ'יקי בגירסטיין, המנהל הטכני של בארסה. "הוא שחקן שנותן לנו איזון ונמצא כרגע בכושר מצוין. נקווה שהוא יחלים מה שיותר מהר".

נראה שבבארסה הרבה יותר מוטרדים מהפציעה של מסי, מאשר מהחזרה של אטו. גם החלוץ הקמרוני התייחס לפציעתו של מסי: "זו בעיה קשה. חבל שאיבדנו אותו בשלב הזה של העונה". הקמרוני גם התייחס למשחק: "כל יום שעובר אני מתקדם. אני מקווה שהניצחון הזה יתן לנו את הביטחון הנדרש למשחקים הבאים. אנחנו חייבים להגיע למשחק נגד ריאל מדריד רגועים ודרוכים".

פרנק רייקארד מאמן הקבוצה אמר: "ידענו שוולנסיה לא נמצאת בכושר ולכן לחצנו עליהם כבר מן הפתיחה". לגבי אטו אמר ההולנדי: "החזרה שלו מאוד חשובה עבורנו. הוא תורם למשחק הלחץ של הקבוצה, אבל אני לא יכול לעשות יותר מאשר לשבח...". רייקארד התייחס גם למסי: "זה חדשות רעות מאוד, לנו ולו. נקווה שהוא יחלים מהר ככל האפשר". על כך שבחר להכניס במקומו של מסי הפצוע את ג'יו ולא את רונאלדיניו, שיובש על הספסל אמר ההולנדי: "זה חשוב לקרוא כל מהלך במשחק ולפי זאת לערוך את השינויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully