וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי שרוצה שחקנים, שיתחיל לשלם כסף"

16.12.2007 / 11:48

יעקב שחר ורוני לוי שוחחו בנוגע למדיניות הצערת הקבוצה. "לא יכול להיות שיבקשו כאלה סכומים על גולן ואנחנו נשחרר שחקנים בחינם"

במכבי חיפה בונים מדיניות חדשה: הצערת הקבוצה ורכישת שחקנים צעירים במחירים זולים במטרה למכור אותם. כך לפחות עולה מתוך שיחה שהתקיימה בימים האחרונים בין הנשיא יעקב שחר למאמן רוני לוי. לפני שהבעלים עזב את הארץ לצורך טיפול בעסקיו האישיים, הבהיר הבעלים מה הוא בדיוק רוצה שיקרה בקבוצה.

"לא יכול להיות שנרצה את עומר גולן או קדוסי ויבקשו עליהם סכומים כאלה, וכשמבקשים מאיתנו שחקנים אנחנו משאילים בסכומים נמוכים", הסביר הבוס. "גם אנחנו צריכים לנהוג כמו קבוצות אחרות בעניין הזה". "אנחנו צריכים את הרוב הבולט של הישראלים אצלנו", הסביר רוני לוי לשחר וסגנו, עוזי מור. "תראו איך ירו בלו פורח. אם עזרן שווה מליון דולר, גיטא שווה לפחות 700 אלף". "נראה כי הרצון של שחר להתחזק בצעירים נובע מתוך מסקנות שגיבש בקיץ האחרון", הסבירו בקבוצה.

בכלל, הקיץ האחרון עשה הרבה לרוני לוי. האוהדים, שטענו כי המאמן "לא סופר" את השחקנים הצעירים קיבלו במחזורים האחרונים את התשובה של המאמן. פתאום גם מאור מליקסון, שי מימון, שלומי חנוכה, אלירן דנין, אושרי גיטא ותומר חמד שותפים להצלחות של הקבוצה. בחיפה שקלו עד לאחרונה שוב לצרף את אוהד קדוסי, אבל הסכומים שדרשו עליו הלוזונים היו מופרזים. מה גם שהעזיבה של עומר גולן חיסלה את הסיכויים הללו. "אין מקום לשחרר שחקנים בינואר", הסביר לוי. "הצעירים יקבלו דקות. מהיום, מי שרוצה לעזוב את חיפה יצטרכו לשלם עליו הרבה מאוד כסף", הבהיר שחר במהלך השיחה. בשבוע הבא, לאחר ששחר יחזור מחו"ל, צפויים השניים להיפגש שוב בכדי לדון בנושא הרכש. בין היתר, שוב צפוי לעלות נושא רכישת שחקנים צעירים. "זה חשוב לקבוצה גם מבחינה כלכלית וגם מבחינה מקצועית", הבהירו בחיפה.

אגב, הבוקר ביקשה הפועל כפר סבא לברר את מעמדם של מספר שחקנים של חיפה. אחד מהם הוא מאור מליקסון, אבל בחיפה מעוניינים לתת לו עוד דקות משחק על מנת שיסיים את העונה בקבוצה. "אם הוא ישוחרר בינואר", הבטיחו בחיפה למנכ"ל גבי קצרה, "אתם תקלטו אותו".

קצת הרחק, בדרום אפריקה, נערך אתמול המחזור ה-14. ת'מבינקוסי פנטאני וקבוצתו נחלו הפסד מפתיע, 2:1, לקבוצת סאנטוס. הפעם החלוץ מדרום אפריקה, שכבש עד כה שבעה שערים, לא מצא את הרשת. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, פנטאני יגיע לארץ בעוד פחות משבועיים. הקבוצה תצא לחופש לאחר המשחק ביום רביעי במסגרת גמר גביע הטוטו, ותחזור לאימונים ב-26 לחודש. פנטאני אמור להצטרף לתחילת האימונים. פאוליניו שייצא עם שאר הזרים לחופשת מולדת, צפוי לחזור גם הוא לארץ, ולקבל הודעה על שחרורו. הנושא אינו פשוט כלל ושחר מאוד מוטרד מהעלויות של הברזילאי. גם הנושא הזה יידון במהלך השיחה בין לוי לשחר.

עדיין לא ברור מתי פיטר מסיללה ופנטאני יעזבו לאליפות אפריקה שתתקיים בחודש הבא. נראה כי השניים יצטרכו לעזוב לפני מחנה האימונים שיתקיים ב-6 לינואר ויחמיצו לפחות ארבעה מחזורים. בקבוצה מחזיקים להם אצבעות לקראת ההופעה בטורניר החשוב הזה, אבל יודעים שאם נבחרת דרום אפריקה תעלה לגמר, הם ייעדרו עד ה-10 בפברואר והדבר ייפגע בקבוצה.

בחזרה לגביע הטוטו. אייל משומר ואלון חרזי הפצועים צפויים להיות כשירים למשחק, אבל רק אחד מהם יפתח בהרכב. רוני גפני, אלירן דנין ושלומי ארבייטמן אינם כשירים למשחק.

הבוקר הגיע גוסטבו בוקולי למשרד הפנים בחיפה והגיש בקשה לקבלת אזרחות. בוקולי משוכנע שסיכוייו לקבל את האזרחות טובים, בחיפה מביעים אדישות לגבי הסיכויים שהוא יזכה בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully