וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד תואר, אלא מה?

16.12.2007 / 14:09

מילאן, אלופת אירופה, נעזרה בצמד של פיפו אינזאגי ואחד של קאקה, כדי לנצח 2:4 את בוקה ג'וניורס בגמר אליפות העולם לקבוצות ביפן

אלופת אירופה מילאן קטפה היום (ראשון) עוד תואר והיא ממשיכה למלא את ארונה, העמוס לעייפה. הרוסונרי ניצחו בגמר גביע העולם לקבוצות את בוקה ג'וניורס, מחזיקת גביע הליברטדורס, 2:4 ביוקוהמה, יפן.

פיליפו אינזאגי, שכבש לא מכבר את המקום הראשון בטבלת כובשי השערים בכל המסגרות באירופה, העלה את מילאן ליתרון בדקה ה-23 מבישול של קאקה. דקותיים אחר כך שוב רעדה רשת, בצידו השני של המגרש. חלוץ בוקה, רודריגו פלאסיו, נגח באין מפריע מכחמישה מטרים והשווה. המחצית השנייה הייתה בשליטה איטלקית כמעט מוחלטת. בדקה ה-50 הבקיע הבלם אלסנדרו נסטה, קאקה (61) וסופר פיפו (70) הוסיפו. מאסימו אמברוסיני ממילאן כבש שער עצמי בדקה ה-85. בתווך, הורחק קאחה קאלדזה ממילאן בדקה ה-77.

מלבד הנקמה, אחרי שבוקה ניצחה בגמר גביע טויוטה הבין יבשתי ב-2003 בפנדלים, משלשלת מילאן לכיסה סכום נאה של חמישה מיליון דולר לקופתה. מחזיקת גביע הליברטדורס 'תסתפק' בארבעה מיליון.

במשחק על המקום השלישי ניצחה אוראווה רד דיימונדס היפנית בתום דו קרב פנדלים 2:4 את אטוליה דו סהאל הטוניסאית. בתום 120 דקות הייתה התוצאה 2:2. מרקו וושינגטון כבש לזכות אוראווה בדקות 35 ו-70, סאבור פריי (5 פנדל) ואמינה שרמיטי (75) כבשו לאטוליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully