וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאציו קיבלה שתי נשיקות מהנסיך

15.12.2007 / 23:26

צמד של דל פיירו ועוד אחד של טרזגה, הביא ליובנטוס ניצחון 2:3 באולימפיקו על לאציו. אודינזה חזרה מסיציליה עם הפסד 2:0 לקטאניה

המחזור ה-16 של הסרייה A נפתח הערב (שבת) עם מפגש קלאסי באולימפיקו, בו אירחה לאציו את יובנטוס. מאמן לאציו, דליו רוסי, הודח השבוע מליגת האלופות, ועכשיו הוא ושחקניו יוכלו להתרכז אך ורק בליגה, ולאור מצבה הרע של לאציו, יש במה להתרכז. המארחים ראו את דל פיירו מרשית צמד, ואת טרזגה מוסיף אחד משלו בדרך ל-2:3 באולימפיקו. במשחק נוסף, שפתח את המחזור, ניצחה קטאניה את אודינזה 0:2 מצמד של ג'וזפה מסקארה.

לאציו - יובנטוס 3:2

בעיטת קרן של יובה בדקה ה-29, מצאה את ראשו של נוקרינו, ואת הנגיחה המשיך דויד טרזגה פנימה. שחקני לאציו באו לשופט בטענה כי החלוץ הצרפתי היה בנבדל, אך תביעותיהם לפסול את השער לא נענו. שחקניו של דליו נרי לא חיכו הרבה, וכעבור 6 דקות השיגו את השוויון. מאורי הגביה מצד שמאל, הישר אל ראשו של החלוץ המקדוני גוראן פאנדב, שהכניע את ג'יג'י בופון.

בדקה ה-48 הגברת הזקנה החזירה לעצמה את היתרון. כדור ארוך מצא את אלסנדרו דל פיירו ששעט קדימה ובעט לחיבורים כדי לקבוע 1:2. בדקה ה-63 ג'יורגי'ו קילני הכשיל את מאורי ברחבה, אך השופט התעלם מהאירוע, ולא שרק לפנדל לזכות לאציו. בדקה ה-65 טומאסו רוקי המשיך מחמישה מטרים כדור חופשי של לאציו, וסחט הדיפה גדולה מבופון. בדקה ה-70 הנסיך שיכפל את אותו מבצע, והשלים צמד לזכות הזברות, ששיחקו בכלל בסגול. בתוספת הזמן רוקי הגביה מאגף שמאל, ופאנדב נגח את השער השני שלו במשחק, אבל זה היה מאוחר מדי עבור לאציו, שרשמה הפסד ביתי.

קטאניה - אודינזה 0:2

אחרי שניצחה את סמפדוריה במחזור הקודם, קיוותה אודינזה לחבר ניצחון לניצחון ולהיצמד לדבוקת הצמרת. הקבוצה מהצפון הדרימה לסיציליה, שם פגשה את קטאניה. המארחים נהנו מיתרון מוקדם שכבש ג'וזפה מסקארה בדקה ה-7, ועד תום המחצית הראשונה שלטה אודינזה בשדה, בעטה ללא הרף לכיוון שערו של צ'ירו פוליטו, אבל לא הצליחה למצוא את הרשת. במחצית השנייה המשיכה אודינזה ללחוץ, אבל היו אלה שוב המקומיים שכבשו. ג'וזפה מסקארה השלים צמד בדקה ה-86, והבטיח את שלוש הנקודות של קטאניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully