וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה יותר קל אטו

16.12.2007 / 0:45

סמואל אטו כבש צמד והוביל את ברצלונה ל-0:3 על ולנסיה. מסי נפצע, צפוי להיעדר חודש ולהחמיץ את הסופרקלאסיקו. אספניול-לבנטה 0:1

המחזור ה-16 בליגה הספרדית החל הערב (שבת) כשבמשחק המרכזי גברה ברצלונה על ולנסיה 0:3. הקטאלונים, שהשיגו ניצחון שני ברציפות וראשון בחוץ אחרי חודשיים וחצי, צימקו את הפער מהמוליכה ריאל מדריד לנקודה אחת בלבד, אלא שריאל תשחק רק מחר (ראשון) בבית מול אוסאסונה.

עבור ולנסיה, זה היה המשחק הרביעי ברציפות ללא ניצחון והיא נותרה במקום השביעי. ברצלונה פתחה עם רונאלדיניו על הספסל, אבל זה לא הפריע לשחקניו של רייקארד לרקוד על הדשא. השער הראשון הגיע כבר בדקה ה-12, כאשר סמואל אטו העביר שני שחקנים, חדר לרחבה והכניע את קניזארס. הקמרוני השלים צמד בדקה ה-26 כשהתחיל במהלך, כאשר הכדור עבר דרך צ'אבי ומסי וחזר בסופו של דבר אליו, בדרך ל-0:2. החדשות הרעות של ברצלונה הגיעו מכיוונו של ליונל מסי, שנפצע בברך ולפי הדיווחים הראשוניים בספרד, צפוי להיעדר כחודש, מה שאומר שהוא לא ייטול חלק בסופרקלאסיקו הענק של אירופה נגד ריאל מדריד, שייערך בקאמפ נואו. בדקה ה-61 בארסה כבשה את השלישי, כאשר צ'אבי שלח כדור עומק, אחד המגינים של ולנסיה חלם וג'ובאני ניצל את זה כדי למסור לגודיונסן, שכבש מקרוב.

במשחק נוסף הערב בספרד, גברה הקבוצה השנייה של העיר ברצלונה, אספניול, על לבנטה 0:1. דניאל ז'ארקה עם השער היחיד (9). אספניול טיפסה בעקבות הניצחון למקום הרביעי, עם אותו מספר נקודות כמו לאתלטיקו מדריד בשלישי, והיא מרוחקת רק נקודה אחת מבארסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully