וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר יוצא לעקוב אחרי חלוץ קרואטי

אריק רחמיאן

15.12.2007 / 21:24

מאמן נתניה יצפה במיחוטביץ', עליו קיבל המלצות. הסקאוט נילסן, שהגיע לקדם העברת כהן לבולטון, התלהב מסטרול ומעבי. שטראובר יצא לטיפולים

מכבי נתניה, שצפויה לערוך מספר שינויים בסגל שלה במהלך חלון ההעברות שייפתח בינואר, החלה את הכנותיה לכך וכבר ביום ראשון יטוס המאמן ראובן עטר לאוסטריה, מלווה בסוכן השחקנים דדה חדד. עטר יעקוב אחר החלוץ הקרואטי מריו מיחוטביץ', שחקנה של ראפיד וינה המארחת בראשון בערב את ליסק לונס בליגה הראשונה באוסטריה. לא סתם יוצא עטר לתור אחר מיחוטביץ'. המאמן, שלא נוהג בדרך כלל לצאת לחו"ל, ינצל את הפגרה לעקוב אחר החלוץ, עליו קיבל המלצות חמות ביותר. בתוך כך אצל עטר נפלה ההחלטה שלא לשחרר את ג'ורג' בה, דבר שעלה על הפרק לפני שבועות אחדים.

"זאת הזדמנות מצוינת עבורי לנצל את הפגרה ולנסוע לראות את השחקן שקיבלתי עליו המלצה", אמר עטר."יחד עם זאת כבר מתחילת השבוע הקרוב נבחן בין ארבעה לשישה שחקנים מיבשת אפריקה ולא מן הנמנע שיגיעו שחקנים נוספים. אני מקבל המלצות והצעות לראות שחקנים. מכבי נתניה צריכה לערוך שינויים ומתכוננת לכך. נחזור מהפגרה הרבה יותר חכמים באשר לשינויים שצריך לערוך".

עטר: "תמיר כהן יעזוב בוודאות"

עטר גם התייחס לעזיבתו הצפויה של הקשר תמיר כהן ואמר: "תמיר כהן יעזוב אותנו בוודאות וזה בטח יתפוס תאוצה בשבועיים הקרובים. נצטרך להתחזק בקישור". עטר מסתמך ככל הנראה על הדברים שאמר בתום המשחק הסקאוט של בולטון, טומי נילסן, שצפה ועקב אחר תמיר כהן ואבי סטרול.

"תמיר שחקן מצוין ואין זו הפעם הראשונה שאני רואה אותו משחק", אמר טומי נילסן. "הוא שחקן שמתאים לליגה האנגלית ואישית, אין לי ספק שהוא לא יישאר הרבה זמן בישראל". רמז לסיכום החיובי שהושג בין השחקן ובולטון. אביו של השחקן, אבי, התייחס אף הוא למעבר הצפוי לממלכה ואמר: "בימים הקרובים נהיה חכמים יותר לגבי תמיר".

הסקאוט הדני, שאמור להישאר מספר ימים בארץ, אמור להיפגש עם אבי כהן כדי ולקדם את העברתו של כהן לאנגליה. בתוך כך התייחס גם נילסן לבלם אבי סטרול ואמר: "מדובר בשחקן מצוין והתרשמתי לטובה גם מטל מעבי".

אבי סטרול התייחס למעבר אפשרי שלו גם כן לשחק באירופה: "אני יודע על כך שהיה סקאוט מאנגליה במשחק, אבל אני לא מתעסק בכך. יחד עם זאת, אין ספק שלשחק באירופה זו פנטזיה של כל שחקן. כרגע, טוב לי בנתניה, אבל אם תהיה הצעה אשקול אותה בחיוב.

"היה משחק קשה", אמר סטרול, "ידענו שהרצליה תילחם על חייה ולצערי לא השכלנו לדעת להתמודד מולם. אבל יש לנו כעת פגרה ואין לי ספק שנבוא אחריה רעננים".

הלילה יצא השוער והקפטן לירן שטראובר לאיטליה. השוער מנצל את פגרת החורף לטפל בפציעה הטורדנית בכתפו הימנית. שטראובר יטופל בקליניקה באיטליה, שם טופלו ונותחו גם ראובן עטר וטל בנין. הוא ישהה שם שמונה ימים. לפני צאתו לארץ המגף התייחס השוער לנסיעה ואמר: "מזה תקופה ארוכה שאני סובל מכאבים בכתפי. אני נוסע לקבל חוות דעת אצל הרופא ולקבל אף טיפול".

ניצן: "נקודה זה בונוס"

מכבי הרצליה ומכבי נתניה נפרדו ב-0:0 במסגרת המחזור ה-13. איתמר ניצן שוער מכבי הרצליה, שהיה מצוין, אמר על המשחק: "אני יכול רק להודות לאנשי המועדון על הביטחון והקרדיט. אני שמח שהיום החזרתי להם רק במעט על מה שהם עשו למעני. מקווה שגם בהמשך אחזיר להם. נקודה זה בונוס. ידענו שהולך להיות משחק קשה ולהוציא נקודה בקופסא, זה בהחלט משהו שאפשר להיות מרוצים ממנו. זו נקודה חשובה מאוד ואני מאמין שיש לנו את כל הנתונים ולהצליח ולהישאר בליגה".

מאמן מכבי הרצליה, פרדי דוד: "היה חשוב מבחינתנו לעצור את מומנטום ההפסדים, יכולנו להוציא יותר מנקודה אחת. השחקנים נתנו 300 אחוז, בוקסנבוים נתן הרבה, אבל חייבים לרענן את השורות". מה לגבי חיזוק? "יש לנו שחקנים טובים שאיבדו קצת את הביטחון, אולי עם חיזוק או שניים נשתפר".

מן הצד השני אמר ראובן עטר: "20 דקות ראשונות היו מצוינות, ולא כבשנו בזכות יכולתו של השוער שלהם. בהמשך ניסינו לשחק דרך האמצע ולא דרך הצדדים. אני בטוח שאחרי הפגרה, נחזור קבוצה יותר טובה. במשחקים האחרונים אנו משחקים עם שני זרים בלבד, עקב יכולת לא טובה של שאר הזרים בסגל. היו משחקים כאלה שגם הפסדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully