וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי שבחון - כוכב הישרדות

15.12.2007 / 21:00

קצת לפני פתיחת העונה הטלוויזיונית של תכנית הריאליטי הראשונה בעולם, שחקנה של מכבי ת"א תיפקד ככוכב הראשי שלה וכבש צמד בדרך ל-1:2 גדול על מכבי פ"ת. מכבי ת"א כבר במקום השמיני

הישרדות - זה הנושא החם בימים אלה במדינה, לפחות בקרב אלה שיושבים מול הטלוויזיה. שחקני מכבי ת"א יודעים מה זה הישרדות. לשם שינוי, הם עושים את זה כבר מתחילת העונה ונראה שהערב (שבת) הם הגיעו סוף סוף לפרק שבו מקבלים את החסינות, אחרי ניצחון 1:2 על מכבי פתח תקוה.

זה לא רק הצמד של יוסי שבחון, שנתן תצוגת כדורגל מצויינת. היו אלה גם ההגבהות המדוייקות של רודי חדד, הנעת הכדור של רביד גזל, אפילו העצירות של יבריץ'. חוץ משבחון, מכבי תל אביב נראתה סוף סוף כמו קבוצה אמיתית, קבוצת צמרת אולי. כמה סמלי שדווקא עכשיו, קיים איזשהוא סיכוי שהיא תהפוך לאימפריה כלכלית.

מכבי פתח תקוה נפרדה במשחק הזה מעומר גולן, שכל כך רצה לכבוש והיה קרוב לזה, אבל השאיר את הכבוד לאוהד קדוסי, שהישווה זמנית בדקה ה-36. זה כאמור לא הספיק לקבוצה של עופר פביאן, שתצא לפגרה כשהיא במקום הרביעי. מכבי תל אביב אגב, עלתה למקום השמיני, עם מספר נקודות זהה למ.ס אשדוד ומכבי הרצליה.

הקהל הצהוב מרוצה, האוהדים גם - אפילו ניר לוין יכול להיות מבסוט מעצמו. אז מה נשאר? אותה בוררות בין לוני הרציקוביץ' ורוני מאנה. כמו תמיד, חייב להיות משהו שלא קשור לכדורגל, שיכול לפרק את כל החבילה.

מהלך המשחק

דקה 3 - הזדמנות ראשונה למכבי פתח תקוה כאשר כדור עומק מצא את אוהד קדוסי, שרץ לבד מול יבריץ', אלא ששוערה של מכבי תל אביב הקדים אותו.

דקה 14 - רודי חדד עבר שני שחקני הגנה של מכבי פתח תקוה ובעט מזווית קשה מצד ימין לשער, אוהד כהן הדף לקרן.

דקה 16 - לירן כהן הכניס כדור מצויין לאוהד קדוסי, שפרץ לרחבה מצד שמאל ובעט חלש לכיוונו של יבריץ'.

דקה 22 - מכבי תל אביב ניצלה בנס ממתפרצת של פתח תקוה. זה התחיל במסירה ארוכה של עומר גולם לסולי צמח, השני המשיך מצדה השמאלי של הרחבה במסירת רוחב לקדוסי, שהקשית מקרוב מעל ליבריץ' - אבל החוצה.

דקה 25 - רביד גזל שלח מסירה מצויינת ימינה אל הפינה שרודי חדד כל כך אוהב, אלא שהצרפת היה רחוק הפעם מהמסגרת.

דקה 26 - גול! רביד גזל שלח כדור עומק ליוסי שבחון, שהסתובב לכיוון השער, פרץ קדימה ושיחרר טיל מ-22 מטר לחיבורים. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 35 - עומר גולן סיים מתפרצת של מכבי פתח תקוה בבעיטה שלומיאלית מ-16 מטר לידיים של יבריץ'.

דקה 36 - עומר גולן השתלט על הגבהה לרחבה והוריד עם הראש לאוהד קדוסי, שבעט מקרוב פנימה. מכבי פתח תקוה הישוותה ל-1:1.

דקה 45 - עומר גולן סיים מתפרצת מול יבריץ', אבל שוערה של מכבי תל אביב הקדים אותו. דקה לאחר מכן, הוא עלה לנגיחה שלושה מטרים מהשער (אחרי קרן) והחמיץ.

דקה 58 - גול! רודי חדד השתחרר בצד ימין והגיב כדור לרחבה, יוסי שבחון נגח מצויין פנימה. 1:2 למכבי תל אביב.

דקה 69 - רודי חדד שלח כדור עומק ליניב עזרן, שהיה חופשי מול אוהד כהן, שהדף מצויין לקרן.

דקה 86 - יוסי שבחון פרץ לכיוון השער, עבר שני שחקנים ובעט מ-16 מטר החוצה.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', עוז יפרח, אורי שטרית (עמרי רון, 77), ז'וז'ה רמאליו (משה מישאלוף, 73), רביד גזל, ארז מסיקה, יוסי שבחון, רודי חדד (שירן ייני, 81), יניב עזרן.


הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; נאור פסר, מוראד מגמאדוב, ניצן דמארי, קובי גנון; בלסינג קאקו, שאבייר דירסאו, סולי צמח (דני פרדה, 65), לירן כהן (פליקס אובוקה, 74), אוהד קדוסי (דובב גבאי, 65), עומר גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully