וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הביסה 0:3 את אשדוד

15.12.2007 / 19:00

אשדוד מסתבכת בתחתית אחרי תבוסה בחיפה. הירוקים, אחרי הניצחון על בית"ר בטוטו, צמצמו פערים בליגה. רנאטו ומסלילה כבשו

אחרי הניצחון בחצי גמר גביע טוטו על בית"ר ירושלים, בחיפה קיוו הערב להמשיך את התנופה ולהתקרב לאלופה גם בליגה. המטרה אכן הושגה, אבל הדרך? לא משהו, למרות שלושה שערים, שניים מהם נפלאים. עד הדקה ה-88 ראינו משחק חלש ונירפה של הירוקים הערב בקרית אליעזר. אז באו שני שערים מהירים ששלחו את הקהל הירוק בהרגשה טובה יותר הביתה.

שער היתרון המוקדם של רנאטו (11) היה אחד המהלכים הקבוצתיים הכי יפים של העונה. מהלך שכלל שילוב של ארבעה שחקני חיפה, ונגמר בהקשתה רכה של הברזילאי מעל אג'יי.

לחיפה, זה היה משחק שישי ברציפות ללא הפסד. אשדוד של אלון חזן סגרה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון והיא הולכת ומסתבכת בתחתית.

מהלך המשחק

דקה 1: פתיחה טובה לחיפה, עם התקפה מהירה באגף ימין. הבעיטה של רנאטו הלכה החוצה.

דקה 11: גול! איזה מבצע נפלא של ההתקפה החיפאית. קטן התנהל בימין, העביר לרפאלוב, זה המשיך לבוקולי שהקשית לתוך הרחבה , שם המתין רנאטו. הברזילאי המצויין, הקשית באומנות מעל אג'יי. 0:1 גדול לחיפה.

דקה 30: כדור עונשין של רוסו, מעמדה טובה באגף ימין, אבל אג'יי קולט בקלות. חיפה לא ממש מתאמצת מול אשדוד החלשה.

דקה 33: כמעט שיוויון. התקפה מתפרצת באגף ימין, הגנת חיפה הדפה היישר לרגליו של רחמים צ'קול שבעט נהדר לשער, אבל דוידוביץ' התעופף והדף נפלא לקרן.

דקה 45: מהלך אישי נהדר של בוקולי, שתעתע בהגנת אשדוד, אבל הבעיטה החלשה נקלטה בקלות על ידי אג'יי.

דקה 46: גם את המחצית הזו חיפה פתחה בתנופה. קטן העלה משמאל, אבל רנאטו נגח חלש מקרוב, אג'יי קלט.

דקה 59: אשדוד בעשרה שחקנים. קטן פרץ באגף, טובול הכשיל אותו מאחור, וספג צהוב שני.

דקה 78: דווקא אחרי כמה התקפות טובות של אשדוד, מגיעה הזדמנות טובה לקטן, אבל החלוץ העייף, בעט חלש החוצה.

דקה 88: גול! עוד פריצה משמאל, הכדור נשלח לעבר רנאטו, יישה ודראן מקדים אותו וכובש לשערו הוא.

דקה 92: גול! עמוק בתוך תוספת הזמן, מבצע אישי נהדר של מסיללה, הסתיים בבעיטה לפינה של אג'יי, 0:3 בסיום לחיפה

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי (שי מיימון,29), דייגו קרוסה, דקל קינן, פיטר מסיללה; פאוליניו, ג'ובאני רוסו (מליקסון, 72) גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב (עומרי אפק, 61); רנאטו, יניב קטן.

הרכב מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, מאור זוהר, יישה ודראן, אדיר טובול (הורחק, 59), רחמים צ'קול, קובי דג'אני, דוד רביבו (ניר נחום 63), ז'אן ז'אק גוסו גוסו (אמיר לביא 83), אלן מסודי (משה בן לולו, 88), שי הולצמן.

חזן: "למה שנרד ליגה?"

הקבוצה שלו הולכת ודועכת אבל מאמן מ.ס אשדוד, אלון חזן נשאר אופטימי: "אני מאוכזב מאוד מהתוצאה, אבל לא מהשחקנים שלי. הם לא נפלו לרגע ממכבי חיפה. ב-10 שחקנים היינו יותר דומיננטיים. בדקות הסיום הכנסנו שחקנים בכדי להשיג את ה-1:1.

חזן, נשאל לגבי שינויים אפשרים בסגל בחלון ההעברות וענה: "גם לפני המשחק היו לי מחשבות לגבי העמדות שעלינו לחזק. ההגנה עמדה יפה, אבל אנחנו צריכים להבקיע שערים ולכן צריך חיזוק בחלק הקדמי. יהיו כמה שחקנים שיצטרפו אלינו". לגבי סיכויי הקבוצה להינצל מירידה, ענה חזן: "הקבוצה שלנו שיחקה טוב מאוד היום. למה שנרד ליגה? יש קבוצות מאחורה, אנחנו נתחזק".


"על שינויים אפשריים שיבצע בפגרה אמר מאמן אשדוד: "גם לפני המשחק הזה היו לי מחשבות שלא השתנו. כולם מצביעים על ההגנה שלנו אבל היא דווקא עמדה טוב היום. יש לנו עוד כמה עמדות במגרש שאנחנו צריכים להתחזק בהן. אין עדיין שמות. יש כל מיני מועמדים".

מאמן חיפה, רוני לוי, ראה את הדברים אחרת מחזן: " אני לא זוכר שהם בעטו לשער אפילו פעם אחת. יש לפעמים משחקים פחות טובים, הכי חשוב היה לצאת עם ניצחון". לוי, שהבטיח לחזור מהפגרה עם קבוצה טובה יותר, הוסיף: "אנחנו רוצים להגיע הכי רחוק שאפשר. המשימה הבאה היא גמר גביע הטוטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully