וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה והרצליה נפרדו בתיקו 0:0

15.12.2007 / 18:55

נתניה רצתה להמשיך את רצף הניצחונות, הרצליה היתה חייבת נקודות, אבל השתיים יצאו לפגרה עם 0:0 חלש. דוד: "יכולנו להוציא יותר"

אחרי שני ניצחונות רצופים בבלומפילד, על בני יהודה והפועל תל אביב, חזרה מכבי נתניה לאיצטדיון הקופסה, בו הפסידה בשני משחקי הליגה האחרונים שלה, וגרמה לאוהדיה להתגעגע לאצטדיון היפואי. בתום 90 דקות של משחק חלש מצד שתי הקבוצות, שהגיעו למספר מועט מאוד של הזדמנויות, נפרדו נתניה והרצליה בתיקו 0:0. אוהדי המארחת לא חסכו שבטם משחקניו של ראובן עטר, ובכמה הזדמנויות במהלך המשחק שרקו בוז לצהובים-שחורים.

את הרצליה הדיבורים על כדורגל חלש ומשמים לא מעניינים. פרדי דוד ושחקניו הגיעו לנתניה אחרי שלושה הפסדים, ולפני היציאה לפגרה הם השיגו נקודת ליגה חשובה להמשך מאבקי התחתית.

נתניה פתחה היטב את המשחק, וסבלה משתי החמצות של יחיאל צגאי, אשר יכלו להעלות אותה ליתרון מוקדם. ככל שנקפו הדקות, נתניה הורידה את הרגל מהגז, הרצליה נטלה את היוזמה ובשלב מסוים נשמעו שריקות בוז מהיציעים כלפי השחקנים המקומיים. בהמשך, נפגע מיטייה מורץ ברגלו, ופרדי דוד נאלץ להחליפו באיתן עזריה. המחצית הראשונה, שנפתחה היטב מצד המארחת, הסתיימה בקול ענות חלושה וללא שערים.

תחילת המחצית השנייה לא בישרה על שינוי מגמה, וכדי להעיר את משחק ההתקפה של קבוצתו, הכניס ראובן עטר את דלה ימפולסקי למערכה. נתניה לא הצליחה ליצור מצבים מסוכנים ליד השער של איתמר ניצן, והרצליה חיפשה לעקוץ במתפרצות. רוב המשחק שוחק במרכז השדה, ושריקות הבוז של אוהדי נתניה בסיום העידו מה הם חושבים על רמת התצוגה בה חזו.

מהלך המשחק

דקה 5- מהראן ראדי מסר רע לאיצמר ניצן, אוקוצ'ה עט על הכדור, חתך לאגף ומסר רוחב לצגאי, שהחטיא ברשלנות מ-10 מטרים.

דקה 15 - טל מעבי שלח פס קצר לצגאי, שבעט פצצה לפינה השמאלית של איתמר ניצן, אבל שוער הרצליה זינק היטב והדף.

דקה 42 - מהראן ראדי בעט כדור חופשי אלכסוני מצד שמאל, מרחק של כ-30 מטרים משערו של שטראובר, שחלף בסמוך לקורה.

דקה 52 - טל מעבי חמק מאיתן עזריה, חדר לרחבה ובעט מקרוב, אך איתמר ניצן קלט היטב את הכדור.

דקה 62 - בן דיין הרים מצד שמאל, אבל שכטר נגח חלש, הישר אל ידיו של שוער הרצליה.

דקה 72 - אנטויה חלף על פני שלושה שחקני נתניה באגף שמאל, מסר לאלפסי, שהשאיר קטנה לראדי, אך הכדור שבעט קשר הרצליה החטיא את המסגרת.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, לואיס מרין, אבי סטרול, קלמי סבן, דדי בן דיין, תמיר כהן, שניר גואטה (סבסטיאן רוזנטל, 73), יחיאל צגאי (דלה ימפולסקי, 60), טל מעבי, אבודו אוקוצ'ה, איתי שכטר.

הרכב מכבי הרצליה: איתמר ניצן, מיטייה מורץ (איתן עזריה, 36), מאוריסיו ג'ובאניני, חיים מלכה, כפיר אדרי, דייהו דייויס, מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים (אושרי אלפסי, 70), שלו מנשה, צ'טם אנטויה, אלנתן סלמי (אסף קריספיס, 79).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully