וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה ובני סכנין נפרדו בתיקו 0:0

15.12.2007 / 17:22

המפגש בין שתי העולות החדשות הבטיח רבות, אבל על המגרש קיבלנו משחק חלש ןמשעמם שהסתיים ללא שערים. לוי: "חבל לי על הקהל"

עירוני קרית שמונה ובני סכנין סיפקו לנו לא מעט רגעים יפים העונה, כשהדהימו כל אחת בנפרד את קבוצות ליגת העל הוותיקות כשהתברגו בצמרת הטבלה ב-12 המחזורים הראשונים מאז עלו מהליגה הלאומית. אבל דווקא במפגש הישיר ביניהן היום (שבת) בקרית שמונה, הן סיפקו לנו משחק ירוד ברמתו, עם מעט אירועים ליד שני השערים, שהסתיים בתיקו 0:0.

תפוקת המצבים שקיבלנו היתה דלה במיוחד, ופרט להזדמנות קורצת של יובל אבידור סמוך לסיום המחצית הראשונה, ועוד בעיטה טובה של עמנואל אמנגואה בתוספת הזמן, לא היתה לצופים אפילו הרגשה של שער מתקרב. בסכנין הסתפקו בכמה בעיטות מקריות של מאור בוזגלו, שלא הצליח לשחזר את יכולתו הגבוהה מהמחזורים האחרונים ויישר קו עם חולשתם של חבריו לקבוצה.

מהלך המשחק

דקה 32 - מאור בוזגלו הגביה כדור חופשי מעשרים וחמישה מטרים, איליה יבוריאן ניסה לדחוק פנימה מקרוב, אבל שביט אלימלך היה במקום והדף.

דקה 37 - וויהאם עמאשה השתחרר מצוין ומצא את יובל אבידור חופשי ברחבה, אבל אבידור בעט החוצה.

דקה 42 - ירו בלו העביר כדור טוב לעבאס סואן, שהפציץ מקצה הרחבה, מעל המשקוף.

דקה 56 - סכנין קיבלה הזדמנות פז לעלות ליתרון כשקיבלה כדור חופשי על סף הרחבה, אבל מאור בוזגלו שלח את הכדור לאיזור בקעת הלבנון.

דקה 91 - עמנואל אמנגואה פרץ משמאל ובעט חזק למסגרת, אבל מאיר כהן הדף מצוין ושמר על התוצאה המאופסת.

הרכב קרית שמונה: שביט אלימלך, עמיר נוסבאום, יניב לביא, סלאח חסארמה, ברק בכר, עבאס סוואן, עמנואל אמנגוואה, גואל צ'ירסוואה, וויאם עמאשה (פיטר אופורי-קוואיה 71), ירו בלו (אדריאן רוצ'ט 86), יובל אבידור.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, ג'ון קולמה, לוקאש סורמה, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים (גבע ברקאי 87), מאור בוזגלו (אבו ריא 92) , איליה יבוריאן.

בן שמעון: "לא היו לנו מספיק רעיונות התקפיים"

מאמן קרית שמונה, רן בן שמעון, אמר בסיום: "היה משחק מאוד מאוד הגנתי, מאוד טקטי. משחק חלש של שתי הקבוצות, אבל היו לי גם דברים חיובים לקחת בתור מאמן. למעט במצבים נייחים השחקנים שלהם לא הגיעו לשער שלנו, פשוט לא היו לנו מספיק רעיונות התקפיים היום. אבל אין לי מילה רעה לאף שחקן, כולם רצו, כולם השקיעו, כולם נתנו את המאה אחוז. התכניות לגבי הפגרה היא לתת לשחקנים את המנוחה שלהם. אנחנו לא עוצרים אלא ממשיכים הלאה. יש כוונה לחזק את הקבוצה בשחקן או שניים. סך הכל אנחנו נראים טוב, לפעמים צריך לחשוב לא מה להוסיף אלא מה לא להרוס".

מאמן סכנין, אלישע לוי, אמר: "אם אני לוקח משהו מהמשחק הזה זה רק את הנקודה, שהיא מאוד חשובה. אני לא רוצה לדבר על עייפות. אומנם לא הגענו להזמדנות, אבל מצד שני הצגנו משחק הגנה טוב, והתמודדנו היטב עם המהירות שלהם. חבל לי רק על הקהל שלא נהנה מכדורגל היום. אני חושב שאפשר לתת מילה טובה לשחקנים שלנו שנלחמו ונאבקו. יש לנו עכשיו ארבע ימים עד גמר גביע הטוטו, ניתן את כל מה שיש לנו ונלך על הגביע. אני מקווה שנפתור בינואר את בעיית הסגל הקצר, ונביא שניים שלושה שחקנים בהתקפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully