וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בא לי טוב, ברבאטוב

15.12.2007 / 19:00

חלוץ טוטנהאם כבש ב-0:1 על פורטסמות. מנצ’סטר סיטי גברה 2:4 על בולטון, וויגאן ניצחה את בלקבורן 3:5, עם שתי שלישיות של קרוז ובנט

בזמן ששני המשחקים הגדולים של המחזור בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד וארסנל נגד צ'לסי יתקיימו ביום ראשון, ביום שבת ניסו מספר קבוצות לשפר עמדות בטבלה ולהדביק פערים.

מנצ'סטר סיטי, שפתחה את העונה טוב וירדה ברמתה, אירחה את בולטון המתאוששת וגברה עליה 2:4 כדי לסגור על הצמרת. גם אברטון זכתה בשלוש נקודות עם 0:2 על ווסטהאם בחוץ. טוטנהאם עשתה ניצחון חוץ גדול, 0:1 על פורטסמות. כך גם מידלסברו על דרבי. וויגאן ניצחה את בלקבורן ב-3:5 ענק עם שתי שלישיות של רוקה סנטה קרוז ומרכוס בנט. ברמינגהאם ורדינג נפרדו ב-1:1, וכך גם סנדרלנד ואסטון וילה. ניוקאסל השיגה ניצחון חוץ דרמטי, 0:1, על פולהאם מהתחתית, וזאת משער של ג'ואי בארטון בדקה ה-90.

מנצ'סטר סיטי - בולטון 2:4

אחרי פתיחת העונה המצויינת, הסיטי הדרדרו למקום השישי, כשגם ההפסד בשבוע שעבר 2:1 לטוטנהאם לא הוסיף להם הרבה לרזומה. הדבר היחיד שעוד השאיר אצלם אופטימיות היא העובדה שהיא הקבוצה היחידה ששמרה על מאזן מושלם במשחקי הבית. היום רשמו הסיטיזנס ניצחון תשיעי ביתי. הסיטי עלו ליתרון משער של החלוץ האיטלקי רולאנדו ביאנקי (7), אבל אל חאדג'י דיוף (31) וקווין נולאן (40) עשו מהפך מצוין. המחצית השנייה הייתה צבועה תכלת. בדקה ה-48 דימיטאר האמאן קבע שוויון, דריוס ואסל עשה מהפך בדקה ה-77. קווין אתוהו חתם את התוצאה בדקה ה-90.

פורטסמות - טוטנהאם 1:0

פומפי החזיקו עד המשחק נגד התרנגולים, במאזן בית מרשים של 12 משחקים ללא הפסד. אחרי ההצגה מול אסטון וילה (1:3) בחוץ בשבוע שעבר, חזרה הקבוצה לפראטון פארק למשחק נגד הספרס, שניצחו את מנצ'סטר סיטי במחזור הקודם. 81 דקות יבשות לא הניבו שער אחד לרפואה, אלא שאז, מי אם לא החלוץ הבולגרי הענק, דמיטאר ברבאטוב, התעשת וכבש שער ניצחון מצוין לקבוצה של חואנדה ראמוס. טוטנהאם ממשיכה לשים פעמיה אל עבר מרכז הטבלה וצפונה מכך.

ווסטהאם - אברטון 2:0

בימים אילו קשה מאוד לטעות בזהות אחד הכובשים לטופי. אל השלישייה שכבש החלוץ הניגרי, איגביני יעקובו, במחזור הקודם, התווסף עוד שער באפטון פארק נגד הקבוצה של אלן קרבישלי וליעקובו כבר תשעה שערים בליגה. אנדי ג'ונסון חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-90. הכחולים ממשיכים לפזול אל עבר שיפולי הצמרת. לקראת הכריסמס, האדמה מתחילה להתחמם במקצת מתחת לרגלי הפטישים.

וויגאן - בלקבורן 3:5

המקומיים לא ניצחו ב-13 משחקים וספגו את מספר השערים הנמוך ביותר אחרי דרבי. היום הם החליטו לעשות לזה סוף וכך קרה אחרי משחק רב שערים. דני לנדזאט פתח את המסכת עם שער בדקה השמינית, מרכוס בנט הכפיל את היתרון (12). בני מקארת'י מהרוברס, החטיא פנדל בדקה ה-32, וחמש דקות אחר כך פול שארנר העניש עם השלישי. אלא שאז עשו האורחים קאמבק מדהים וגדול והכול בניצוחו של רוקה סנטה קרוז, החלוץ הפראגוואי (45, 50 ו-61). בתווך, הורחק משורות בלקבורן ברט אמרטון בדקה ה-58. מרכוס בנט התקנא בקרוז והוסיף עוד שניים כדי להשלים גם לעצמו שלישייה נהדרת, עם כיבושים בדקות 66 ו-81 ולהשאיר את הנקודות בבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

סנדרלנד - אסטון וילה 1:1

הקבוצה של רוי קין חזרה הביתה לאחר ההפסד לצ'לסי וביקשה להנחיל לווילה הפסד שלישי רצוף, אבל חניכיו של מרטין אוניל עצרו את הסחף. דני היגינבותום העלה את ה'חתולים השחורים' ליתרון בדקה התשיעית, אך שון מלוני חילק את הנקודות בדקה ה-73.

דרבי - מידלסברו 1:0

ניצחון שני רצוף לבורו, אחרי הניצחון הגדול בבית על ארסנל. חניכיו של גארת' סאותגייט השיגו עוד שלוש נקודות על דרבי המדרדרת עם שער של החלוץ הטורקי, טונצ'איי סאנלי (38), שגם כבש נגד ארסנל.

תוצאות נוספות:

ברמינגהאם - רדינג 1:1
לברמינגהאם: מיקאל פורסל (5), לרדינג: סטיבן האנט (51 פנדל).

פולהאם - ניוקאסל 1:0
ג'ואי בארטון (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully