וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: בני הרצליה ומכבי ת"א עלו לפלייאוף

אתר SHOOTER

14.12.2007 / 19:27

למרות שמכבי ת"א ניצחה את הרצליה 27:29, הפסד של הפועל ר"ג לאס"א ת"א העלה את השתיים לפלייאוף. ניצחונות גם למכבי והפועל ראשל"צ

בתום המחזור האחרון והמותח של הסיבוב הראשון בליגת העל בכדוריד, בני הרצליה ומכבי תל אביב העפילו לפלייאוף, זאת בעקבות ההפסד של הפועל ר"ג לאס"א תל אביב. אתר SHOOTER מדווח כי גם מכבי והפועל ראשון לציון וא.כ. נס ציונה השיגו ניצחונות.

מכבי ת"א – בני הרצליה 27:29 (12:16)

המשחק החל בצורה די מאוזנת, כאשר שערים של מאיר פרוז'ן הביאו את המארחים ל-4:7 בדקה העשירית ועד ההפסקה הם הגדילו את היתרון ל-12:16. את המחצית השנייה פתחו האורחים בהתלהבות רבה והצליחו לצמק את ההפרש לשער אחד בלבד. הרצליה רדפה אחרי התל אביבים, אך בסיום ניצחו הצהובים 27:29 ושתי הקבוצות יכולות להיות מרוצות מהעלייה אל הפלייאוף העליון. את הצד המפסיד הוביל בני אינגל עם שיא עונתי של 11 שערים, אליו הצטרף דימה ינדוביצקי עם שבעה משלו. את הצד המנצח הוביל מאיר פרוז'ן עם תשעה שערים, ליאור לבר הוסיף עוד שבעה.

מכבי ראשל"צ – הקרייתים 24:37 (10:18)

משחק הקצוות בין מוליכת הטבלה לסוגרת נפתח ללא שערים ורק בדקה השישית שבר תום מטלון את הבצורת עם שער שפתח את ברז הכיבושים הצהוב. לקרייתים לקחו שלוש דקות נוספות בשביל להיכנס אל המשחק. עד המחצית ירדו הצהובים לחדרי ההלבשה עם יתרון 10:18. את המחצית השנייה פתחו הקרייתים נחושים יותר וצימקו ל-20:14, אך לקראת הסיום ברחה ראשון ל-27:23 ונשארה עם מאזן נקי מהפסדים בתום הסיבוב הראשון.

דוד עמר הוביל את ראשל"צ עם שבעה שערים, אליו הצטרפו יואב נאמן ותום מטלון שהוסיפו שישה שערים כל אחד. אצל הקרייתים בלט תומר פרי עם שבעה שערים, ועמית בן גוזי שהבקיע חמישה שלו, הראשונים שלו בליגת העל.

הפועל ר"ג כשלה מול אס"א

הפועל ר"ג - אס"א ת"א 30:18 (14:10)

הכחולים מתל אביב הראו עליונות כבר מהפתיחה ועד המחצית ירדו ביתרון של ארבעה שערים, 10:14. אס"א השתלטה על קצב המשחק ובדקה ה-36 הובילה 13:17 ועד הסיום שמרה על היתרון. דן מירקוס ואיציק חליפי הובילו את התל אביבים עם שישה שערים כל אחד, בצד הנגדי הוסיף גיל כרמין ארבעה שערים משלו.

ק"ש חולון - ארזים ר"ג 23:26 (10:12)

פתיחת המשחק הייתה של חולון, שעלתה ל-2:6. ארזים לא אמרה נואש וצמצמה ל-8:8, ועד המחצית התנהל משחק שקול, בסיומה ירדו הקבוצות כשחולון עם יתרון מינימלי של שני שערים, 10:12. ארזים נסתה לצמצם את ההפרש במחצית השנייה, אך לא הצליחה. בחולון בלט ניסים פאלח הצעיר עם שישה שערים, כריס אוגודובה הוסיף עוד חמישה. בארזים בלט אמי צ'וקאמיקה עם 11 שערים.

א.כ. נס ציונה - עירוני פ"ת 18:29 (6:13)

העונה העגומה של הקבוצה ממלאבס המשיכה גם היום. במחצית השנייה נכנס יואב אדר לשערה של פ"ת, ולמרות עצירות טובות שלו, קבוצתו פשוט לא פגעה בצד השני. אבי עטון וברק פריד, עם חמישה שערים כל אחד, המשיכו להריץ את התקפות נס ציונה עד לניצחון 18:29. ולדי שנקרוק בלט בפ"ת עם ארבעה שערים, עמית בן שושן הוסיף עוד שלושה.

הפועל ראשל"צ - א.ס. רמה"ש 24:44 (10:21)

הפועל ראשל"צ הביסה את א.ס רמה"ש בתוצאה האסטורנומית 24:44 (10:21). ג'ון אנוצ'ה בלט אצל האדומים עם 13 שערים. יורי מנקובסקי, הזר החדש של ראשל"צ, היה מצוין והוסיף שמונה שערים משלו. בצד המפסיד הבקיע טונדי עבדולראשיד עשרה שערים. מסתבר שרמה"ש תצטרך להיאבק בתחתית הלוהטת, שם מחכות לה הקרייתים וארזים ר"ג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully