וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברמן תתכרבל עם באיירן בפגרת הבונדסליגה

15.12.2007 / 18:21

ורדר ברמן הביסה את באייר לברקוזן 2:5 ונצמדה לבאיירן מינכן, שסיימה ב-0:0 מאכזב מול הרטה ברלין. קרלסרוהה-המבורג 1:1

המחזור האחרון לפני פגרת החורף בגרמניה נמשך הערב (שבת) ולא הביא בשורות טובות לבאיירן מינכן, שסיימה בתיקו 0:0 בחוץ מול הרטה ברלין. מי שנהנתה מהמעידה הזאת הייתה ורדר ברמן, שהביסה את באייר לברקוזן 2:5 ונצמדה לבאיירן בראשות הטבלה. השלישית המבורג סיימה בתיקו 1:1 מול קרלסרוהה ושמרה על מקומה בצמרת.

המחזור נפתח אתמול (שישי) עם ניצחון מפתיע ומשכנע של אנרג'י קוטבוס 1:5 על האנובר. אף אחד לא ציפה מקוטבוס שדורגה במקום האחרון ערב המחזור לתת כזו תצוגה מול אחת הקבוצות החזקות העונה בליגה, אך לקוטבוס כנראה היו כוונות אחרות.

הרטה ברלין – באיירן מינכן 0:0

האלופה המיועדת קיוותה להעביר את פגרת החורף הגרמני הקר בידיעה שהיא מובילה את הבונדסליגה לבדה, אבל כדי לעשות את זה היא הייתה חייבת לכבוש שערים, ושה לא ממש הלך לה באיצטדיון האולימפי בברלין.

אוליבר קאן לא שיחק בבאיירן בגלל ביקורת שהעביר על פרנק ריברי ולוקה טוני, ולמזלה של באיירן זה לא נגמר בשערי חובה - אחרת היא גם הייתה מאבדת את המקום הראשון. עבור הרטה ברלין, שהפסידה בארבע מחמשת משחקיה האחרונים, זו הייתה נקודה חשובה. בכל מקרה, היא מסיימת את החלק הזה של העונה כשהיא קרובה יותר לתחתית מאשר לצמרת.


ארמניה בילפלד – שטוטגרט 0:2

אחרי התבוסה 6:1 לדורטמונד, שהביאה לפיטורים של המאמן ארנסט מידנדורפ השבוע, ארמניה בילפלד השיגה ניצחון ראשון מזה חודש ועוד על האלופה, מה שהעלה אותה מעל לקו האדום. מי שעמד על הקווים בשורותיה דטלב דמייר, שאימן את קבוצת החובבים. יונאס קאמפאר כבש את שער הניצחון לבילפלד בדקה ה-79. שטוטגארט איבדה ריקרדו אוזוריו, שהורחק ארבע דקות לסיום. ארתור וייצ'ינארק ניצל את זה כדי לכבוש את השני של בילפלד בדקה ה-90.

ורדר ברמן – באייר לברקוזן 2:5

אחרי שבוע כל כך נוראי, שכלל הפסד להאנובר בבונדסליגה והדחה מליגת האלופות, ברמן התאוששה עם חמישיה ויצאה לפגרת החורף עם טעם מתוק, אולי חמוץ-מתוק. היא לא ממש התחשבה בחמישה ניצחונות ליגה רצופים של לברקוזן הרביעית, וכאמור הענישה אותה בשער על כל ניצחון. דווקא לברקוזן הייתה זו זעלתה ליתרון משער של טרנקווילו בארנטה בדקה השביעית. איבן קלאסניץ' הישווה בדקה ה-30. חמש דקות מפתיחת המחצית השניה הושלם המהפך, בזכות שער של דייגו דה קוניה. בדקה ה-57 קלמנס פריץ כבש את השלישי ותוך 6 דקות קלאסניץ' השלים צמד, כדי לקבוע 1:4. מרכוס רוזנברג כבש את החמישי בדקה ה-69 וסטפן קישלינג יכל רק לצמק בדקה ה-76.

שאלקה – נירנברג 1:2

אחרי שעלתה לשלב הבא בליגת האלופות, הקבוצה מגלזנקירשן המשיכה בחגיגה וצימקה את הפער מהצמרת המובילה עם ניצחון ביתי על קבוצת תחתית. ג'ראלד אסמואה העלה את שאלקה ליתרון בדקה ה-14 ו-21 דקות לאחר מכן נהנה, כמו שאר חבריו, משער עצמי של מרקו אנגלהארט, שקבע 0:2 לשאלקה. אנחלוס חריסטאס היווני צימק לנירנברג בדקה ה-54.

יתר המשחקים

קוטבוס – האנובר 1:5

המחזור החל בהפתעה גדולה כאשר אנרג'י קוטבוס הפתיעה את האנובר והתעללה בה 90 דקות. קוטבוס שהשיגה שבע נקודות בשלושת המחזורים האחרונים דורגה במקום האחרון ערב המחזור, אך ניכר כי היא במגמת השתפרות. כריסטיאן באסילה (11), דניס סורנסן (30), סטניסלב אנחלוב (44), דניאל זייביג (65) ודימיטאר רנגלוב (70) כבשו את שלל השערים, תומאס קליין מהאנובר הצליח רק לצמק (68).

קרלסרוהה – המבורג 1:1

העולה החדשה, שהיא גם הקבוצה המפתיעה של הסיבוב הראשון, הייתה כל כך קרובה לניצחון ובסופו של דבר נאלצה להסתפק בנקודה. דקה מפתיחת המחצית השניה, כריסטיאן טים העלה את המארחים ליתרון. המבורג, שהייתה צריכה להצדיק את מעמדה בצמרת, הישוותה בדקה ה-90 בלבד משער של איביצה אוליץ'.

וולפסבורג – בורוסיה דורטמונד 0:4

חגיגת השערים השלישית של המזחור הייתה שייכת למארחים מוולפסבורג, שנקמו ביריבתם, שהייתה סוג של נאחס עבורם במשחקי הבית האחרונים בין שתי הקבוצות. מצד שני, דורטמונד כנראה סבלה משאננות אחרי הניצחון 1:6 על בילפלד במחזור הקודם, למשחק הזה השחקנים שלה לא הגיעו. מרסל שאפר כבש את הראשון לוולפסבורג בדקה השמינית, ריקרדו קוסטה השלים 0:2 כעבור שלוש דקות. האורחים שמרו על רשת נקיה עד לסיום המחצית, אבל החגיגה נמשכה במחצית השניה. כריסטיאן גנטנר כבש את השלישי בדקה ה-60 ואדין דזקו חתם את התוצאה 12 דקות לסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully