וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפסד ביתי לקטמון

15.12.2007 / 17:20

החמיצה הזדמנות להיצמד לבת ים, כשנוצחה 1:0 ע"י מכבי ב"ש. המוליכה ניצחה בקלות את נתיבות, 1:4. בצפון: שלומי שנייה

דאגה קלה נרשמה הערב בקרב בעלי המניות: הקבוצה המדוברת ביותר העונה ,הפועל קטמון, הפסידה בבית 1:0 למכבי ב"ש ונשארה במקום השני בליגה א' דרום. הירושלמים מפגרים ב-3 נקודות אחרי בת ים. אייל עבד כבש לב"ש כבר בדקה ה-12 וקטמון לא הצליחה לחזור למשחק.

עירוני בת ים ממשיכה ביכולת הטובה שלה, ואתמול (שישי) הקורבן התורן היה עירוני נתיבות שיצאה מנוצחת 4:1 במחזור התשיעי במחוז דרום. בת ים שמוליכה את המחוז עם 22 נקודות נהנתה משערים של אלעד כהן (14, 55), יגאל אלקסלסי (73) ובני שרקאת (86). אסף טוויטו (72) הצליח רק לצמק לזכות הקבוצה שמדורגת במקום השמיני ותחפש נקודות בשבוע הבא מול הפועל נחלת יהודה.

בית"ר כפר סבא, השלישית, סיימה בתיקו ללא שערים בחוץ מול עירוני רמלה. אגב, שני משחקים נוספים הסתיימו במחוז ללא שערים, כאשר המדובר הוא במשחקים בין עירוני אופקים לצפרירים חולון ומכבי יבנה מול עירוני כפר יונה.

ובמשחק שהיו בו לא מעט שערים, הפסידה מכבי קרית מלאכי מהצמרת לעמישב פתח תקוה, שעד כה נראית כמי שתעביר את הליגה בנסיונות הישרדות 3:2. אוהד יוסף (31) כבש את השער הראשון לזכות קרית מלאכי, אך יניב דוד (39, 44) דאג למהפך ול-1:2. הראל מלכה (67) איזן את התוצאה לפני שירין חיוחמו כבש את שער הניצחון בדקה ה-90. אגב, שתי הקבוצות החמיצו בעיטות עונשין מ-11 מטר. בצד של פ"ת היה זה דוד, בקרית מלאכי זה היה יואל סוויסה.

מכבי קרית גת ניצחה בחוץ 1:3 את הפועל נחלת יהודה ועלתה למקום השישי בטבלה. אסף בראון (32) וקובי נחמיאס (50, 56) דאגו לשערים, כששער מצמק של חיים חג'ג' (66, פנדל) לא שינה הרבה. עבור נחלת שנמצאת במקום החמישי, ולשתיים יש 14 נקודות.

במחוז הצפוני, עירוני שלומי עלתה למקום השני, אחרי ניצחון ביתי על אחווה חיפה, 1:2. חנא פרהוד (32) ונאיף חטיב (57), כבשו לשלומי, חמאד חמאד (87) הצליח רק לצמק. טבריה הפסידה בבית לעפולה 1:0. שלום עקיבא (15) כבש למנצחים, אבל הסיפור של המשחק הוא שלושת המורחקים של טבריה: רועי סרה, אבישי ז'אנו ועומרי אזולאי. מוחמד שרבוש (89) נתן 3 נקודות מאוחרות וחשובות למכבי כפר קנא, שנאבקת בתחתית, עם ניצחון 0:1 על צור שלם.

אסי גלבוע שלישית אחרי שניצחה 0:2 את הפועל מקר. אלכסיס ויינשיין (2) וגדעון אדגו (90) כבשו את השערים שהעלו את מאזן הנקודות של הקבוצה ל-18, שלוש פחות מהמוליכה הפועל אום אל פאחם שמשחקה מול בית"ר צפת נדחה בשל תנאי מזג האוויר.

עירוני אום אל פאחם ובית"ר איחוד משהד סיימו את משחקן בתיקו 2:2. עמאר כבהא וטארק ארמלי כבשו את השערים שהעלו את אום אל פאחם ל-0:2 אחרי עשרים דקות, אך סאלח עבדאללה (31) ואיחסן חלבי (85) דאגו לאזן ולהשאיר את משהד במקום ה-11, מרחק של שלוש נקודות מהקו האדום. במשחק נוסף ניצחה בית"ר חיפה 1:2 את הפועל הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully