וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוננות ספיגה

יניב בינו

14.12.2007 / 8:30

ניוקאסל ופולהאם נפגשות במסגרת המחזור ה-17 בפרמיירליג. יניב בינו מנתח עבורכם את ממוצעי ההבקעה של השתיים, ועוזר לכם להמר כמה כדורים ינשקו לרשת במשחק הקרוב

החלטנו הפעם ללכת על מספר השערים שיובקעו במשחק הפרמיירליג במסגרת המחזור ה-17, כאשר פולהאם תארח את ניוקאסל בקרייבן קוטג'. הימור 1, משמעו כי יפלו במשחק 0-1 שערים. X, לעומת זאת, אומר כי במשחק יובקעו בין שניים לשלושה שערים, ואילו הימור 2 אומר כי יהיו ארבעה שערים ומעלה בהתמודדות.

הלונדונים מדורגים במקום ה-17, אחד מעל הקו האדום, ויילחמו ככל הנראה נגד הירידה עד תום העונה. המגאפייז פתחו את העונה בצורה לא טובה, והמנג'ר סאם אלרדייס נראה בדרך החוצה, אבל תיקו מול ארסנל במשחק השלמה, בתוספת ניצחון על ברמינגהאם בסנט ג'יימסס פארק קנו לביג סאם, לפחות עוד כמה שבועות של חסד בתפקיד בחבל יורקשייר.

במשחקיה של פולהאם נפלו עד כה 45 שערים, 18 לטובתה, 27 לרעתה. ממוצע של 2.81 שערים למשחק. שני משחקים סיימה פולהאם ללא שערים. חמישה משחקים נגמרו עם שני שערים. בחמישה אחרים נפלו שלושה שערים. בעוד שניים ארבעה ובשניים נוספים שישה. אצל ניוקאסל הובקעו 49 שערים. ממוצע של יותר משלושה שערים למשחק. ליתר דיוק 3.06. 23 שערים הבקיעה לטובתה, 26 נכבשו נגדה. רק משחק אחד שלה הסתיים ללא שערים. בשני משחקים נפל שער אחד, בשניים נוספים היו שני שערים, בשלושה אחרים הובקעו שלושה כיבושים, בשישה משחקים נפלו ארבעה שערים, ובשניים נוספים רעדה הרשת לא פחות מחמש פעמים.

לפי הסטטיסטיקה שהובאה לעיל נראה כי במשחקי שתי הקבוצות נופלים שערים לא מעטים, 94 פעמים רטטה הרשת בסך הכול, ממוצע של 2.93 למשחק. רק בשלושה משחקים בסך הכול לא נכבשו שערים כלל, ואילו רק בשני משחקים נפל שער אחד (שני המשחקים של ניוקאסל). כך שראשית, אפשר לוותר על 1 בטופס. העלנו את סיכויי הפגיעה שלנו מ-33 אחוזים ל-50 אחוזים והשאלה הנותרת היא האם יפלו בין 2-3 שערים או 4 ומעלה. הנתונים לפניכם וההחלטה בידכם. בהצלחה.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully