וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נמאס לנו מעידן סרור"

רגב גולדמן

14.12.2007 / 15:40

שחקנים בהפועל תל אביב לא מאמינים לטענות הפציעה של קשרה הצעיר של הקבוצה. באדיר יחמיץ את טדי, כמוהו גם טל חן ואבדי

כעס רב בהפועל תל אביב על עידן סרור, שבחר לא להתאמן היום בשל הציפורן החודרנית שברגלו. השחקן, שפרש לקראת סוף האימון אתמול, שוחח עם הצוות הרפואי של הקבוצה וביקש שלא להתאמן בטענה כי הכאבים ברגלו "עדין לא מאפשרים לו לשחק".

שחקנים בקבוצה התייחסו לכאביו של סרור ואמרו: "לא יכול להיות שאנחנו ניתן את הנשמה בשביל הקבוצה, והוא יעשה טובה בכלל שהוא מתאמן. גם במשחקים הוא לא מתאמץ, והקהל שרק לו בוז כמה פעמים. מה, בגלל ציפורן אי אפשר להתאמן? שחקנים משחקים פה עם זריקות והוא מתנהג כמו שחקן בשכונה".

שחקן נוסף בהפועל תל אביב התבטא ואמר: "הוא עושה הצגות. זה ברור לכולם. נמאס לנו מהדבר הזה שנקרא עידן סרור". לאלי גוטמן ישנה בעיה נוספת, שכן יגאל אנטבי פרש גם הוא מאימון הקבוצה בשל כאבים במפשעה. אנטבי טופל ע"י פיזיותרפיסט הקבוצה, וככל הנראה יהיה כשיר למשחק בטדי ביום ראשון. גל שיש לא יהיה בסגל הקבוצה משום ששלטונות הצבא לא נעתרו לבקשת הקבוצה לשחררו.

אל הסגל עשוי להצטרף אחד המגנים של קבוצת הנוער, כדי להשלים סגל מלא לטדי. גוטמן עדין מתלבט האם להכליל את ראובן עובד בהרכב הפותח ביום ראשון, אך אם עידן סרור לא יוכל לשחק בשל פציעתו, עובד יפתח.

וואליד באדיר יעדר מהמשחק ביום ראשון, כמו גם אבדי וטל חן הפצועים. בהפועל תל אביב יגבירו את המאמצים בימים הקרובים לחפש קבוצה אשר תקלוט את הקשר הברזילאי, אבדי, או את פאביו ג'וניור, שמועמד אף הוא לעזוב. בהפועל תל אביב מעוניינים לצרף זר איכותי אך רק אם יתפנה מקום של זר.

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, הכין עבור שחקניו מסמך בו הוא מפרט את מרכיבי החוסן המנטלי של שחקן כדורגל, תוך דגש על הרצון וצורך להשתפר באופן תמידי. המסמך נתלה בכניסה לחדר ההלבשה של הקבוצה במתחם האימונים בוולפסון. בין היתר נכתב במסמך, שכולל שישה עשר סעיפים: "ביטחון עצמי גבוה" ,"תמיד מלא אנרגיה", "אמונה מלאה ביכולת הקבוצה ויכולתו", "לוקח על עצמו את מלוא האחריות", "שומר על ריכוז ותמיד ממוקד במשחק". בהפועל תל אביב ידעו לספר כי הכנת המסך נעשה על ידי גוטמן עצמו במטרה להציב לשחקנים יעד מבחינה מנטלית, שלדעתו חסר להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully