וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "ביורוליג אנחנו בקו עלייה"

14.12.2007 / 14:25

עודד קטש מרוצה מההופעות האירופאיות ומוסיף: "נשים את הדגש על הריכוז בשני משחקים בשבוע". וויצ'יץ' עשוי לחזור תוך עשרה ימים

ניצחונה של מכבי תל אביב אמש בצרפת על לה-מאן (91:99) הרגיע במעט את הרוחות במערכת הלחוצה והלומת הקרבות. בשעות הצהריים המוקדמות (שישי) נחתה מכבי בנתב"ג ולפתע, בזויות הפרצופים, אפילו נראו כמה חיוכים דקים. "ביורוליג אנחנו בקו עליה", אמר המאמן, עודד קטש. "אנחנו מציגים כבר משחק שני ברציפות כדורסל חיובי. השחקנים מבינים שצריכים לבוא מרוכזים פעמיים בשבוע, ולא רק פעם אחת. נשים גם על זה את הדגש".

קטש גם התייחס לעובדה שכמו במשחקים קודמים העונה, איבדה מכבי יתרון גדול ברבע הרביעי והבטיחה סופית את הניצחון רק בשניות הסיום. "אני לא חושב שבאמת הייתה סכנה ממשית שהמשחק יברח. זה בטוח משהו פסיכולוגי. אולי יש לנו בעיית מנהיגות בסוף. אתה רוצה לדעת למי כדור הולך, ולפעמים אין שם את אותו בן אדם. פתאום אנחנו נכנסים לבונקר ומנסים לשמור על התוצאה. זה משהו שנצטרך ללמוד ממנו.

"אם היינו מתחילים משחקים כמו שהתחלנו אתמול", הוסיף המאמן, "אז הרוטציה הייתה קצרה מתחילת העונה. אני מניח שאם שחקנים לא היו נכנסים למשחק, אז היו יותר חילופים. השאיפה היא שבכל משחק יהיו 7-8 שחקנים מובילים".

מרכוס פייזר, שקלע 18 נקודות על ראשם של הצרפתים (8 מ-10 מהשדה, 4 ריבאונדים, 3 אסיסטים), הסכים עם מאמנו וטען כי "מה שקורה לנו בסוף המשחק זה משהו מנטאלי. בחוץ אנחנו באים לנצח ולפעמים בדקות האחרונות לא הכל עובד. אבל צריך לדעת איך לנצח גם כך".

"אני לא יודע להסביר את ההבדלים בין משחקי היורוליג לליגה", אמר דיוויד בלות'נטאל. "היורוליג היא הליגה הטובה בעולם, וכנראה בגלל זה אנחנו מגיעים למשחקים במפעל הזה בצורה אחרת. צריך להגיע לכל משחק באותה רמת ריכוז".

ניקולה וויצ'יץ' עבר אתמול בדיקה נוספת בברכו הפגועה, בסיומה נאמר לו כי הקרע הפנימי ברצועות אכן מתאחה. וויצ'יץ' עשוי לחזור לאימונים בטווח של בין עשרה ימים לשבועיים, לאחר פגרת חג המולד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully