וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הרצליה: בקופסה פוחדים משאננות

עטר ושחקניו מתכוננים לקרב אימים מול הרצליה (שבת, 17:10, ספורט 1), שחייבת ניצחון. שטראובר חדור ביטחון: "אין סיבה שלא ננצח"

במכבי נתניה נערכים לקראת המשחק החשוב מחר מול מכבי הרצליה. בנתניה מודעים לעובדה שהיריבה מגיע מירכתי הטבלה ותרצה לחלץ נקודות כדי לברוח על חשבונה של נתניה מהתחתית המאיימת. ראובן עטר ושחקניו ערכו השבוע הכנות בהתאם, וכמו מול שני היריבות הקודמות, בני יהודה והפועל תל אביב, שהיו בסיטואציה דומה, עטר הזהיר את השחקנים לבל ייכנסו לשאננות. עטר מודע היטב לאחוזי ההצלחה הנמוכים בקופסא, וגם על כך שוחח עם השחקנים וביקש מהם את אותה יכולת ומוטיבציה שהשחקנים מציגים במשחקי החוץ, גם בבית לעיני הקהל הביתי.

גם מחר צפויים זנו בונדאה, סטניסלאב אנגלוביץ' וסבסטיאן רוזנטל לשבת על הספסל וספק גדול אם ייטלו חלק במשחק. בצוות המקצועי מודעים היטב לפצצה המתקתקת של השחקנים הממורמרים, שלא זכו לדקת משחק בשבועות האחרונים, להוציא את אנגלוביץ', ששיחק מול הפועל תל אביב אבל הציג יכולת בינונית. שחקן בקבוצה אמר בהתייחסו למצבם של שחקני הספסל: "זה מצב לא טוב. יש במכבי נתניה קבוצה מגובשת, עם אווירה מצוינת, ואסור שהדבר הזה יימשך, שכן בסופו של דבר ההתמרמרות הזו עלולה לפגום במרקם החברתי, שעטר כל כך דואג לטפח ולשמר".

הקפטן לירן שטראובר התייחס למשחק מחר ואמר: "עד הפגרה אנחנו רוצים לסיים עם 26 נקודות בטבלה. אנחנו יכולים וחייבים לעמוד במטרה שהצבנו. אנחנו משחקים בבית ואין סיבה שלא ננצח, למרות שאנו מודעים למצבה של הרצליה".

מחר צפוי איתי שכטר לפתוח בהרכב, כשג'ורג' בה יצפה גם השבוע בחבריו מהיציעים. בתחילת השבוע ייצאו כל חמשת הזרים של מכבי נתניה, כולל סבסטיאן רוזנטל, לחופשת חג המולד. השחקנים צפויים לחזור לקראת ה-25 לדצמבר, מועד בו תצא מכבי נתניה למחנה אימונים באילת. בתוך כך, רכבת זרים מאפריקה צפויה לנחות כבר בתחילת השבוע. ארבעה שחקנים אפריקאים ינחתו בארץ למבחנים, ומדובר בעיקר בשחקני קישור והתקפה, כשהמטרה של ראובן עטר למצוא תחליף הולם לעמדת הקשר האחורי, אותה ינטוש תמיר כהן לטובת הפרימייר ליג.

החלוץ הגיורגי, הירקלי גפרידזה, ימשיך להיבחן בקבוצה. המאמן ראובן עטר התרשם מאוד מהשחקן, ובסביבותו אומרים: "אכן מדובר בשחקן מצויין, בסך הכל בן 20, שהגיע מטורפדו מוסקבה בה כיכב, אבל לעטר דרושים עוד כמה ימים טובים כדי להחליט אם הוא מעוניין בשחקן". בעיה נוספת אצל עטר היא שהמאמן מחפש קשר ולא חלוץ. לא מן הנמנע ובמידה והחלוץ יירכש על ידי הבעלים דניאל יאמר, הוא יושאל לקבוצה אחרת.

בנתניה נפלה החלטה שלא לשחרר את ג'ורג' בה. "אין לראובן שום בעיה מקצועית עם ג'ורג' בה וברור לו שמדובר בשחקן מצויין, שרק צריך להתאושש, ועטר עוד ירוויח אותו בעתיד", אומרים מקורבים למאמן. בפגרת הקיץ גילתה נתניה התעניינות אצל קשר מכבי תל אביב, ארז מסיקה, אולם כבר אז התברר כי לשחקן חוזה במכבי תל אביב עד סוף העונה, והוא מבקש לממש אותו. אולם השבוע התקיימה פגישה אקראית בין עו"ד גיל לב וחבר ההנהלה קובי בלדב, בתל אביב. מנתניה נמסר שמכבי נתניה לא פנתה לשחקן כדי לצרפו לקבוצה.

באימון המסכם שקיימה מכבי נתניה נראה שאת מקומו של אלמוג כהן, המורחק מהמשחק מול הפועל תל אביב בשבוע שעבר, יתפוס שניר גואטה, "התגלית" החדשה של ראובן עטר, שהיה אחראי על הקפצתו של השחקן מקבוצת הנוער. טל מעבי, שהיה מתוכנן לפתוח מחר, יקבל דקות במהלך המשחק.

הרכב משוער: לירן שטראובר, לואיס מרין, אבי סטרול, קלמי סבן, דדי בן דיין, תמיר כהן, שניר גואטה, יחיאל צגאי, איתי שכטר, דלה ימפולסקי, אוקוצ'ה

בהרצליה רוצים פגרה שקטה

מאז תחילת נובמבר לא טעמה מכבי הרצליה את טעם הניצחון, והלחץ בקבוצה גדל. למזלה של הרצליה, מציגות שלוש הקבוצות התל אביביות יכולת גרועה, אשר מותירה את שחקניו של פרדי דוד מעל לקו האדום, אך בבונבוניירה ברור לכולם, שהקבוצה חייבת לצאת לפגרה עם ניצחון, שירגיע מעט את המערכות. בשבת תצא הרצליה למשחק חוץ בנתניה (שבת, 17:10, ספורט 1) ופרדי דוד יכול להתנחם בשתי עובדות סטטיסטיות. האחת, קבוצתו עשתה את 9 מ-10 נקודותיה בחוץ, והשנייה, לנתניה יש רק שני ניצחונות בקופסה מששת משחקיה הביתיים.

החלוץ סעיד מקאסי סובל מפציעה, אך סביר להניח שדוד לא יוותר עליו במשחק כל כך מכריע. גם המגן ג'וש קנט, שקיבל לאחרונה קרדיט מהמאמן, אינו כשיר במאת האחוזים, אך לרשות דוד עומד איתן עזריה המנוסה, כך שלפחות בהגנה אין להרצליה בעיות מיוחדות.

הרכב משוער: איתמר ניצן, מיטייה מורץ, מאוריסיו ג'ובאניני, חיים מלכה, איתן עזריה, דייהו דייויס, מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים, כפיר אדרי, צ'טם אנטויה (אסף קריספיס), סעי מקאסי (אלנתן סלמי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully