וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו הוכרז כמאמן נבחרת אנגליה

14.12.2007 / 19:41

אחרי שסוכמו סופית פרטי החוזה, האיטלקי קיבל את המינוי באופן רשמי. קאפלו ישתמש באנשי צוות איטלקים. בניטז נותן לו טיפ

פאביו קאפלו הוכרז באופן רשמי כמאמן נבחרת אנגליה, אחרי שפרטי החוזה שלו סוכמו מול ההתאחדות האנגלית שהודיע הערב (שישי) על המינוי. המאמן האיטלקי שחתם על חוזה לארבע שנים וחצי, ישתכר ב-6 מיליון ליש"ט לעונה עם אופציה להישאר מעבר ל-2012.

קאפלו יחל לעבוד למעשה ב-7 בינואר והמשחק הראשון שלו יהיה מול שוויץ בוומבלי במשחק ידידות. יו"ר ההתאחדות האנגלית, בריאן ברוויק: "אני מרוצה שפאביו קאפלו הסכים להתמנות למאמן נבחרת אנגליה. כאשר התייעצנו לגבי מינוי מנג'ר לנבחרת אנגליה, היינו מחוייבים למנות מאמן מהשורה הראשונה. עם פאביו קאפלו השגנו את המטרה".

בינתיים הכינו לקאפלו כבר עוזר, כשלמאמן יסייע פרנקו באלדיני, מהלך שאושר כבר על ידי ההתאחדות. סטיוארט פירס, מאמן הנבחרת הצעירה של אנגליה, יצטרף ככל הנראה לשניים כעוזר מאמן. לפי דיווחים אנגליים, קאפלו התרשם מעבודתו של פירס, כשגם זכרונותיו של הבלם לשעבר כשחקן הועילו לבחירתו בתפקיד על ידי המאמן האיטלקי.

מאמנה לשעבר של מנצ'סטר סיטי, עדיין לא אישר את המהלך, אבל בהתאחדות וצמד האיטלקים בונים עליו כאנגלי שישמור על הקשר עם השחקנים. למרות הגעתו הצפויה של פירס, רוב הצוות המקצועי צפוי להיות איטלקי. באלדיני יצטרף לפרנקו טאנקרדי, מאמן השוערים ומאמן הכושר, מאסימו נרי.

"שילמד אנגלית"

"הדבר הראשון שקאפלו יצטרך לעשות הוא לשפר את האנגלית שלו". כך אמר רפא בניטז, מאמן ליברפול, כשנשאל על מינויו של המאמן המיועד הבא של נבחרת אנגליה, פאביו קאפלו. "מאוד חשוב כמאמן שתצליח לבטא את עצמך, בעיקר בחדר ההלבשה", אמר בניטז. "לי היו הרבה בעיות בהתחלה, כשהתבלבלתי בין כל מיני מילים והשחקנים שלי היו צוחקים עליי. מאמן זר חייב להבין הומור ופרטים קטנים". בניטז, שנמצא בימים אלו בסכסוך עם הבעלים האמריקאים של המועדון, אמר שלקח לו זמן רב עד ששלט לחלוטין בשפה. "חשבתי שייקח לי שלושה חודשים, אבל זה היה קרוב יותר לשנה. בתוך כמה שנים יהיה לי מבטא סקאוזי".

לעומת זאת, בעיית השפה היא לא הדבר שמטריד את גארת' סאות'גייט, לשעבר בלם נבחרת אנגליה וכיום מאמן מידלסבורו. "אני לא מבין את ההגיון בנבחרת לאומית, אם המאמן ואנשי הצוות שלו לא אנגלים", אמר סאות'גייט. "זה אולי נשמע בדלני, אבל זה כל הרעיון מאחורי נבחרות לאומיות. בדלנות. ייצוג המדינה שלך. אחרת זה יהיה בדיוק כמו ליגת האלופות". גם לסטיב קופל, מאמן רדינג, מינויו של קאפלו נראה לא במקום. "יש לו יכולות נהדרות, אבל אני קיוויתי שהמאמן יהיה אנגלי", אמר קופל. "יצרנו לעצמו מצב כיום שלמאמן אנגלי קשה מאוד להגיע לטופ העולמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully