וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלמנס מכחיש שימוש בסמים

14.12.2007 / 10:58

לאחר יציאת דו"ח מיצ'ל, שמזכיר אותו יחד עם אנדי פטיט כמזריקי סטרואידים, הודיע השחקן: "אני נסער". צ'יפר ג'ונס: "אין הוכחות"

דו"ח מיצ'ל, שפורסם ביום חמישי ומאשים שחקנים וקבוצות רבות ב-MLB בשימוש בסמים אסורים בשני העשורים האחרונים, עורר, כצפוי, סערה. אחד השמות המרכזיים המופיעים בדו"ח הוא זה של רוג'ר קלמנס, שלפי הטענה הסתייע בסטרואידים החל מ-1998. בהתחשב בקשיים שיש למארק מגווייר להגיע להיכל התהילה, פתאום נראה שגם קלמנס, אחד המגישים הגדולים בהיסטוריה, עלול לחוות לא מעט בעיות בדרך לשם.

"רוג'ר נסער לאור הדו"ח", אמר עורך דינו, ראסטי הארדין, "במרוצת השנים הוא נבדק עשרות פעמים ומעולם לא נתפס כשבגופו סטרואידים. "לא הייתה אפילו הוכחה אחת קטנה לכך". הדו"ח על קלמנס הוגש לסנאטור ג'ורג' מיצ'ל על ידי בריאן מקנמי, שהיה איש צוות האימון של היאנקיז, אליהם הצטרף קלמנס לאחר עונת 1998. "לרוג'ר אין בעיה עם הדו"ח, אבל הוא מרגיש שנעשה לו עוול בשרבוב שמו אליו", הוסיף הארדין.

צ'יפר ג'ונס, שחקן אטלנטה, הצביע על בעיות בדו"ח: "אני מופתע מהממצאים שם. מספיק שיזכירו את השם שלך, וכך, ללא הוכחות, הקריירה שלך מוכתמת. יש כאן יותר מדי תחום אפור". ג'ים הנדרי, מנכ"ל שיקגו קאבס, אמר: "הייתי גאה בכך שאף לא אחד משחקניהם הנוכחים של הקאבס נמצא ברשימה".

ורנון וולס מטורונטו נחשד בשימוש בסטרואידים זמן רב, ולמרות שלא הוזכר ברשימה, נקט בגישה דפנסיבית משהו: "אני אומר שמה שהיה היה. זה לא המקום והזמן לשפוט אנשים אחרים. אם עשית משהו לא חוקי, במוקדם או במאוחר יגלו את זה ויעלו עליך". יש לציין, אגב, שעד 2005 לא הייתה הגבלה או איסור על שימוש בסמים ממריצים ב-MLB. הקומישינר, באד זליג, אמר: "לא הייתי עצבני מהדו"ח. סנאטור מיצ'ל עשה עבודה מצוינת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully