וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקבוצה הוא עדיין שורד

עו"ד אורי שלף

14.12.2007 / 10:48

יואב בר, שנבחר לתכנית הריאליטי הישרדות, הוא אליל אוהדי אוסישקין. אז למה השחקנים רוצים להחזיר אותו לאי? מתוך הבלוג של אורי שלף

החברה זרקה אותו בסמס, המשפחה לא מכירה בו והחברים הכי טובים שלו לא יכולים להסביר למה הם החברים הכי טובים שלו. מבחר מאמני ישראל הגדירו אותו כבלתי ניתן לאימון, השחקנים רוצים לחנוק אותו והוא לא סופר את המאמן, אבל מה שחשוב זה שהקהל מאוהב בו. קבלו את יואב בר, כוכב הקבוצה והנציג של הפועל אוסישקין לתוכנית הריאליטי המדוברת “הישרדות”.

האיש למשימות מיוחדות

חודשים אנחנו שומרים את זה בבטן, אבל רק עתה הותר לפרסום כי יואב בר נבחר, ככל הנראה לא בקפידה, בין עשרים המשתתפים המאושרים בתוכנית המדוברת "הישרדות". יואב הוא ללא ספק השחקן הכי מוכשר והכי מבוזבז בהפועל אוסישקין: 2 מטר אתלטיים, רואה משחק, מוסר בחסד, קליעה מצויינת והבנה אבסולוטית של המשחק. הקהל מאוהב בו כי הם זוכרים לו ימי חסד מימים יפים בהם הוא שיחק בהפועל תל אביב. חמש שנים הוא בילה באולם אוסישקין, אז שאוסישקין עוד היה אולם והפועל תל אביב עוד היתה קבוצה יואב היה על תקן "שמעון אמסלם": שחקן למשימות הגנה מיוחדות. אוי, איך שהוא היה ממרר את החיים לשחקני היריב, שאלוהים ישמור, אוי, איך שהאוהדים אוהבים אותו מאז. בקיץ שהודעתי לו שמקימים את הפועל אוסישקין הוא היה הראשון להתנדב, ידעתי שאני מעמיד את החברות שלנו על כף המאזניים, אבל בכל זאת המועדון מעל הכל וחברים יש גם בקיבוץ ולא רק באגד.

"איזה חום", קיטר אבי כץ מנהל השיווק של עמותת הפועל אוסישקין המכונה בפי האוהדים: אין אישור מאבי כץ. "נכון", עניתי בגאווה, "תראה, באתי עם חולצה קצרה, יאללה בוא ניסע למשחק, צריך לאסוף את יואב והוא שונא לאחר". אין כמו נסיעה למשחקי חוץ: יש זמן להרהר במשחק הקרב ובא, יהודל'ה איש הסטטיסטיקה מנעים את זמנינו במחרוזת שירי שחקני הפועל בכל הזמנים, אבי כץ חומק מהעבודה ומרגיש כמו תלמיד תיכון בדרך לטיול השנתי באילת ויואב בר לא מפסיק להפריע להרהוריי בטענות על צורת המשחק, שיטת ההגנה, ההרכב, המחליפים, התרגילים, החימום, ההוא לא חוסם וההוא לא שומר וזה לא מבין ... די, יואב, שיגעת אותנו!

הגענו לקיבוץ נצר סירני למשחק נגד הפועל המקומית והקיבוץ לבש חג וסוודרים כי היה קור אימים. ”איזה חום”, עקצתי את אבי כץ, "מזל שהבאתי חולצה קצרה...” כשנכנסנו לאולם קיבלו את פנינו 100 ילדים מעובים בדגלים אדומים. “רק 100 אוהדים הגיעו?" עקצתי, שוב, את קורקי מנהל המשק והקומץ. “אלו אוהדים של נצר" הוא ענה "יש להם דגלים מהדרבי האחרון בבלומפילד, הם כולם אוהדי הפועל". כשנכנסתי לחדר ההלבשה קיבלתי את התשובה לשאלה שמעסיקה אתכם כבר מתחילת דבריי, (אם יואב הוא כזה גדול איך זה שהוא משחק בהתנדבות בליגה ב' ?), השחקנים בדיוק סיימו הצבעה אנונימית בה הם דימו את חברי "שבט" אוסישקין המתכנס על מנת להחליט את מי להעיף מהאי. ההחלטה הייתה פה אחד....קפטן הקבוצה גלעד שמחוני, חבר קרוב להגדרת יואב, נעל את ההצבעה באומרו: "אם רק הייתי יכול... הייתי מחזיר אותו לאי לעוד שנתיים".

במשחק שהיה רבע גמר גביע האיגוד ניצחנו 63:94 ועלינו לחצי גמר גביע האיגוד. בשבוע הבא חוזרים לתל אביב למשחק בית נגד מכבי יפו. יום שני 19:30 מרכז הספורט בהדר יוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully