וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: מישהו צריך לתת פייט לירושלים

14.12.2007 / 7:39

אחרי שני הפסדים רצופים תיפגשנה ריל האוסינג חיפה ומייקס פלייס תל אביב למשחק שני ביניהן. בקודם ניצחה חיפה, ומה הפעם?

במשחק השבועי של ליגת התאקל בישראל, ייערך משחק חוזר בין ריל האוסינג חיפה (2:1), המקווים לחזור לעצמם לאחר התבוסה לירושלים, לבין מייקס פלייס תל אביב (2:0) בקיבוץ עין השופט. במשחק הראשון בין שתי הקבוצות הייתה ידם של החיפאים על העליונה, לאחר משחק צמוד שהסתיים ב-20:27, כשמייקס פלייס כמעט עשו קאמבק מוצלח במחצית השנייה. בשני המשחקים שלהם התל אביבים נראו כמי ששולטים בקצב המשחק, אבל נשארו רק עם המחמאות.

ריל האוסינג יצטרכו לשמור היטב על הקוורטבק של מייקס פלייס, עדי חכמי, שכרגע נראה כזורק הטבעי הטוב בליגה, בעיקר בשיתוף הפעולה שלו עם התופס האהוב עליו, לירון חובב. האחרון מוביל את הליגה בתפיסות. כשנותנים לו זמן לזרוק ינסה חכמי לנצל את חולשת ההגנה החיפאית במסירות הארוכות, ואם החיפאים בכל זאת יצליחו ללחוץ עליו, יחפש חכמי את הרצים שלו, דניאל גב ואסף כץ, בכדי לצבור יארדים בריצות קצרות. חכמי צריך להיות זהיר, שכן הוא מוביל את הליגה באינטרספשנס (6) בניסיונות להוציא יש מאין כשהוא נמצא במצבים לא נוחים. אם יצליח לשמור על קור רוח, יוכל להוביל את קבוצתו כפי שעשה במחצית השנייה במשחק הראשון.

החיפאים ינסו לחזור לדרכי הניצחון לאחר שני הפסדים רצופים, האחד לא צפוי לדנסינג קאמל השרון והשני בתבוסה בשבוע שעבר לביג בלו ירושלים. החיפאים אוהבים להריץ את הכדור בידיו של ניב מדלינגר, למרות שהתוצאות לא תמיד היו טובות. במשחקים הקודמים של החיפאים הליין הקדמי ומדלינגר נראו עייפים במחצית השנייה, מה שהוביל לשינוי בטקטיקה וניסיונות זריקה ארוכים שבדרך כלל לא היו מועילים. ריל האוסינג יקוו שהשחקנים הפצועים שלהם יחזרו להעמיק את סגל השחקנים בשני הצדדים, מה שיאפשר להם החלפות מהירות ומשחק התקפי שאפיין אותם בניצחונם הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully