וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורסים מחוץ לחומות

16.12.2007 / 21:40

ירושלים עדיין ללא ניצחון חוץ, אחרי שהפסידה לר"ג 90:96. מכבי ת"א חזרה לנצח עם 82:102 באשקלון. ראשל"צ ניצחה את חולון 56:67

רגע לפני שיוצאים לפגרה של חודש מליגת העל, נפתח היום (ראשון) המחזור השמיני. מכבי תל אביב חזרה לליגה שהיא כל כך מתקשה בה ויצאה למשחק חוץ באשקלון. מכבי הובילה בפתיחה, אך שוב נקלעה למשחק שבלוני, ואשקלון הלוחמנית נשארה צמודה אליה, אבל העומק של האלופה מהספסל, ויד טובה של דייויד בלותנטאל ודרק שארפ חיסלה את תקוות המארחים להפתיע. טרנס מוריס הצטיין בשורות הצהובים, ומכבי ניצחה באשקלון 82:102.

סגנית האלופה, הפועל ירושלים, חיפשה ניצחון חוץ ראשון בכל המפעלים בזיסמן מול עירוני רמת גן, אבל בתום מותחן דרמטי היא חזרה לבירה עם עוד הפסד 96:90, הפעם לשחקניו של רובי בלינקו. הפועל חולון הציגה משחק התקפה נוראי, וראשון לציון ניצלה זאת כדי לנצח 56:67. גליל עליון אירחה את גלבוע/עפולה וספגה הפסד ביתי כואב, 87:74.

בשני: עירוני נהריה-בני השרון (20:45, 5 פלוס לייב)

אליצור אשקלון - מכבי ת"א 102:82

2 דקות שחונות מצד שתי הקבוצות הסתיימו עם שלשה של דייויד בלותנטאל. קורי קאר ביצע עבירה שניה מהירה, ואשקלון הסתבכה בעבירות. טרנס מוריס חגג בצבע על חשבונו של ווין וואלאס ומכבי עלתה ל-3:12. גם פסק הזמן אריק אלפסי לא עזר לקבוצתו, שהמשיכה לראות את האלופה חוגגת. קטש הכניס את ליאור אליהו ועומרי כספי, מכבי הפכה רכה בצבע, ואשקלון צימקה מעט את התוצאה, ופיגרה 25:16 בתום הרבע. אשקלון עלתה בטירוף לרבע השני. וואלאס דפק לפייזר שני גגות, דרור דוידי צלף מבחוץ ואשקלון רשמה ריצת 3:14 ועלתה ליתרון 3. אלכס גארסייה נכנס למשחק, וחולל שינוי במכבי שירדה ביתרון 43:52 במחצית.

ריצת 0:6 של אשקלון, שמרה אותה במשחק בפתיחת הרבע השלישי, כשמכבי מתקשה לייצר סלים מחוץ לקשת. אשלקון ניצלה את חולשת האלופה וחנן קולמן הישווה ל-59:59. בלותנטאל חימם את הידית, וכניסתו של ביינום עזרה למכבי לפתוח יתרון. מכבי עברה לשמירת לחץ ועלתה ליתרון 5. שחר כהן ביצע עבירת תוקף, ואשקלון החלה לאבד קצת את האוויר. בתום הרבע מכבי הוליכה 66:77. מכבי עלתה נחושה לרבע האחרון, פייזר ובאטיסטה הציגו שיתוף פעולה בין גבוהים, ביינום פירגן למוריס ומכבי שייטה לניצחון 82:102.

קלעו לאשקלון: סטיב בארט 21 נקודות, ווין וואלאס 16, אייץ'.אל קולמן 15, יובל נעימי 12, דרור דוידי 8, פיל גוס 5, יריב יצקן ומיכה ביטון 2 כל אחד, קורי קאר 1.

קלעו למכבי תל אביב: מרכוס פייזר ודרק שארפ 18 נקודות כל אחד, דייויד בלות'נטאל 13, טרנס מוריס 12, אלכס גארסייה 11, עומרי כספי ויותם הלפרין 8 כל אחד, אסטבן באטיסטה ו-וונטיגו קאמינגס 5 כל אחד, וויל ביינום וליאור אליהו 2 כל אחד.

עירוני רמת-גן - הפועל ירושלים 90:96

עירוני רמת גן הגיעה למשחק עם שלושה הפסדים רצופים, ואילו ירושלים קיוותה לניצחון חוץ ראשון העונה. רמת גן פתחה את המשחק עם חיפוש נקודות מהצבע, בעיקר מצדו של אורי יצחקי, ואילו ירושלים הלכה למניה הבטוחה שלה, ג'יימי ארנולד. רוב בראון ייצר נקודות עבור רמת גן שפתחה פער קטן. גיא פניני העיר את ירושלים, ייצר מהפך וירושלים הוליכה 30:32 בתום הרבע הראשון, בו נפגע ארנולד בברכו וראה קצת ספסל. ברבע השני שתי הקבוצות הידקו מעט, אבל רק מעט, את ההגנות, ושחקניו של רובי בלינקו לא הצליחו למחוק את הפער הקטן של האורחים. דן שמיר עבר להרכב של חמישה נמוכים, קלעה באחוזים גבוהים, והוליכה במחצית 46:52.

ג'רוס ביזלי פתח בסערה את הרבע השלישי ורמת גן החזירה לעצמה את היתרון. ירושלים עברו לשמור איזורית, אבל זה לא מנע משרון ששון לספוג עבירה שלישית. ראמל קארי החליפו, ורמת גן חיפשה את הנקודות בצבע. הרבע הצמוד הסתיים ביתרון 72:74 לירושלים. ארנולד הפגוע נכנס למשחק, אבל הוא היה קר וביצע עבירת תוקף, שהבהירה שהוא לא במשחק. שחקני שתי הקבוצות הפגינו מוטיבציה גבוהה, והבהירו שמשחק הנדנדה יימשך עד לסיום. שרון ששון יצא ב-5 עבירות ובריאן טולברט העלה את המארחת ליתרון 4. דן שמיר לקח פסק זמן, שאחריו שמוליק ברנר שלח את חג'ג' לקו, והגארד הירושלמי הוריד למינוס 1. חדירה מהירה של טולברט, בצירוף עבירה של אנטוני רוברסון נתנו את המשחק לרמת גן, שחגגה ניצחון ראשון אחרי שלושה הפסדים רצופים.

קלעו לרמת גן: אורי יצחקי 24 נקודות, בריאן טולברט 19, רוב בראון 12, אלישי כדיר 10, ג'רום ביזלי ושמוליק ברנר 9 כל אחד, ניר כהן 7, מייקל קיובלר 6.

קלעו לירושלים: דרור חג'ג' 22 נקודות, גיא פניני 15, שרון ששון 13, טימי באוורס 10, אנטוני רוברסון ויהוא אורלנד 8 כל אחד, ג'יימי ארנולד 6, ארז מרקוביץ' 5, ראמל קארי 3.

מכבי ראשל"צ - הפועל חולון 56:67

אחרי שניצחה במחזור הקודם את מכבי תל אביב, הגיעה סוללת הכוכבים של הפועל חולון למשחק חוץ מול ראשון לציון, ולקתה ב"סינדרום מכבי" ונוצחה על ידי הכתומים. שתי הקבוצות הציגו רבע ראשון גרוע, רווי באיבודי כדור והחטאות, וחולון הצליחה בכל זאת לפתוח פער על יריבתה, 11:13, בתום הרבע הראשון. תחילת הרבע השני היתה המשך של הראשון, ושתי הקבוצות לא הצליחו לייצר מומנטום. ההחטאות נמשכו, והמשחק הפך פיזי יותר ויותר. שתי הקבוצות ביישו את עצמן באחוזי קליעה ירושים, ותוצאת המחצית היתה 20:26 לראשון לציון.

חולון פתחה את הרבע השלישי עם איירבול של אריק קמפבל, אבל טריי סימונס איפס את היד וקלע 2 שלשות. אבל ראשון לציון לא נבהלה, החלה לשחק מהר ורצה ליתרון 12. הכתומים הוליכו 39:50 בתום הרבע השלישי. אף שחקן בחולון לא מצא את הטבעת, הכתומים נכנסו לטירוף ולחצו על הדוושה עד לניצחון.

קלעו לראשון לציון: סדריק בנקס 14 נקודות, חואן מנדז 13, בריאנט מרקסון 12, עודד שעשוע ואופיר פרחי 8 כל אחד, ברנדון קורץ 7, ג'רל בלסינגיים 3, איתי לב 2.

קלעו לחולון: טריי סימונס 14 נקודות, מאליק דיקסון 12, אריק קמפבל 7, פי.ג'יי טאקר 6, טאנוקה בירד וטוני ווישהאם 5 כל אחד, עמית תמיר 4, מורן רוט 3.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הפועל גליל עליון - הפועל גלבוע/עפולה 87:74

האורחים התקשו לקחת כדורים חוזרים, וגליל ניצלה זאת כדי לפתוח יתרון קל. אף מאמן לא נטל פסק זמן ברבע הראשון, בין שתי הקבוצות התפתח משחק נדנדה, ושלשה של דורון שפר הבטיחה שגליל תוליך 24:27 אחרי 10 דקות משחק. לרבע השני גלבוע/עפולה עלתה אגרסיבית יותר, וטונג'י אווג'ובי העלה את האורחים ליתרון 35:37 באמצע הרבע. היתרון עבר מיד ליד ובסיום המחצית הוליכה גליל 46:47.

גלבוע/עפולה המשיכה לשלוט מתחת לסלים, ושתי הקבוצות מיעטו לזרוק מחוץ לקשת, וקלעו את רוב הנקודות מהצבע. האורחים מהעמק ביצעו ריצת 2:12 ועלו ליתרון 6. הרבע הסתיים ביתרון 58:66 לגלבוע/עפולה. שחקניו של אבנר יאור המשיכו באותו קצב גם ברבע הרביעי, כשעמית בן דוד חטף בהגנה, וניהל ביד רמה את משחק ההתקפה. האורחים עלו ליתרון 16, והגליל איבדה תקווה. בסיום ניצחה גלבוע/עפולה 74:87.

קלעו לגליל: קליף בראון 15 נקודות, יוגב אוחיון ואור איתן 11 כל אחד, ג'אי לואיס ודורון שפר 10 כל אחד, מייק קמפבל וארון ניקסון 4 כל אחד.

קלעו לגלבוע/עפולה: ג'רמיין הול 20 נקודות, גור פורת 18, אקינה איבקווה 14, טונג'י אווג'ובי 12, עמית בן דוד 9, למונט ג'ונס 3, דגן יבזורי 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully